joi, 29 ianuarie 2009

Astăzi

Astăzi era să cad dintr-o maşină care rula pe un bulevard din centrul Capitalei. Stăteam şi îmi sortam nişte hârtii pe locul din dreapta când brusc portiera s-a deschis laaaaaaarg într-un viraj. Bine că aveam centura. Eram în drum spre examen. Când am ajuns la sala în care urma să susţin examenul le-am povestit oamenilor care se numesc generic "prietenii mei", păţania. Ei au început să râdă isteric, în special Sabina, care, vorba Mădăliniei, nu râdea, se căca pe ea de râs. Este de înţeles, Sabina este o moldoveancă aprigă cu un simţ al umorului f bine (câteodată prea bine) dezvoltat. În restu timpului e o simpatică şi o drăgutză. Iniţial m-am gândit să pun şi o poză cu ea aici, dar dupaia am zis că nu o să îi convină.

Plouă în Bucureşti. Şi converşi mei au o gaură în talpă. Şi n-am avut umbrelă. Şi nenea de la metrou puţea. Şi mai am încă două examene. W-endu ăsta ne distrăm. Astă seară dorm. În România se fură arme de la armată. Şi în Braşov, la 2 străzi de strada mea au fost împuşcaţi mortal 2 oameni. Şi sunt 12 grade în ianuarie. Oare la vară cum o să fie? Lumea o ia razna. Ce original am fost la ultima propoziţie. Aşa-i că e prima oară când auziţi asta?

"Amor, glorie şi sănatate!"

P.S. Având în vedere că Sabina e o drăgutza cu simţul umorului bine dezvoltat, nu se va supăra că am menţionat-o în acest post.

Un comentariu:

Exprima-te!