marți, 27 ianuarie 2009

De 119 zile.

Inevitabil, orice student se gândeşte înainte să fie student cum o să fie când o să fie student. Eu unu aşa am făcut. Visam că o să fie frumos. O parte din vis mi s-a împlinit. E frumos, e fain, e cool. Nu a fost aşa de la început. Într-o mare măsură sufeream de ceea ce mulţi oameni neavizaţi şi fără studii în domeniu numesc "complexul provincialului". Mă simţeam mic, urât, prost îmbrăcat şi modest dotat intelectual. Da pe urmă nu a mai fost aşa. Acum mă simt din nou mare, frumos, bine îmbrăcat şi inteligent. (sunt îngâmfat, egoist şi rău...aşa am fost mereu). Sunt student de 119 zile.

Câte chestii poate să înveţe un om în 119 zile? Io unu am învăţat multe. Şi cum ştiu că e cool să ai liste şi topuri pe blog o să fac şi io o listă cu ce am învăţat de când sunt student:

  1. Să curăţ cartofi
  2. Că nu e funny să ai vecini pensionari care consideră că mersul prin propria garsonieră închiriată este zgomot deranjant
  3. Că nu e funny să ai vecini pensionari în general
  4. Că apa de la robinet nu e potabilă
  5. Că e fain să te dai cu metrou numai în prima săptămână de locuit în Bucureşti, dupaia devine enervant şi plictisitor
  6. Să ma uit la preţ înainte să pun în coş
  7. Că Mega Image e mai scump ca Real, da e mai aproape
  8. Să fac economie (adică să nu mănânc)
  9. Că dau prea mulţi bani pe ţigări
  10. Că îmi place vodca
  11. Că vodca e scumpă
  12. Că gunoierii din Constantin Brâncoveanu au brăduţi parfumaţi atârnaţi la pubelele mobile (alea pe roţi de le împling pe strada)
  13. Că dacă mănânci prea mult la KFC, vomiţi
  14. Să zâmbesc la oameni pe strada, ca să zică că sunt nebun
  15. Că fumatul nu e singura mea plăcere, da e una din marile mele plăceri şi că Mihaela Rădulescu s-a postat în chiloţi degeaba pe Lido
  16. Că moldovencele sunt aprige
  17. Că la facultate e mai greu ca la liceu
  18. Că Maşina de pâine e o stradă pe undeva pe lângă Obor
  19. Că sunt o persoana friendly
  20. Că sunt hopeless când vine vorba de limba engleză

Mă rog, mai sunt şi alte chestii da numa astea mi-au venit acum în minte. Sunt destule zic io.

"amor, glorie şi sănătate!"

3 comentarii:

  1. si ca te mandresti ca stai in brancoveanu, si ca ai o gasca super, mai ales o fata pe nume Delia. altceva nici nu mai trebuie sa ai sau sa iti doresti sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. la 2o de ani, sanatatea e pe ultimu' loc... tineretu asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. of of ....acu te plangi de pensionari ....si knd visai la ciorbita de perisoare "a lu tanti Flori" sau cafelutza cu "tanti Rodica de la 4".....cum era huh? tinere student la Comunicare ...
    p.s. sper k tu chiar nu ai vomitat de la KFC...iar faza cu zambitul pe strada....are 10 puncte
    hai ti pup

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!