sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Ţine banda Ionuţ, ţine bandaaaaaaa!

Într-un oraş care se umple zilnic cu răutate şi nepăsare, sunt oameni, ca mine de exemplu, care se străduiesc să se detaşeze cumva de tot ce înseamnă cotidian în Bucureşti. Încerc să reinventez oraşu asta în toate modurile posibile. În mintea mea bineînţeles. Nu şi în mintea altora. Încerc să nu aud claxoanele disperate din intersecţie, încerc să nu simt loviturile de umăr primite în aglomeraţia de la metrou şi evit orice confruntare cu vecinii de palier care ma consideră "băiat rău", că nu prea stau acasă. Aşa, pentru mine, capitala e alta în fiecare zi. O inventez şi o reinventez, o descopăr şi o redescopăr, o curăţ de tot ce nu imi convine şi o decorez cum vreau eu. Viaţa e mai uşoară dacă te convingi singur că ai puterea să alegi numai ce e bine. E un sentiment de împlinire care, cel puţin în cazu meu, durează. Auto-educarea e calea spre succes. Ia ce-am scos-o pe asta. Din puţu gândirii. Stai că mai am una: Viaţa e roz. Oamenii o murdăresc. Eh, asta-i aproape genială.

Revenind, Bucureştiu meu e verde (nu neapărat eco) în fiecare zi. Şi dacă chiar vreau, pot să îl fac şi roşu, albastru, mov, kaki, galben. (încearcă să repeţi ultimele 5 cuvinte cu voce tare, rapid).
Că aşa vreau io, na, d-aia. Şi mai ales pentru că pot! (acuma îţi scot limba). Eu am banda mea. Pe banda mea nu e poliţie, nu e negru, e numa culoare. Şi banda mea e dreaptă. Fără curb(v)e. Aşa că lu Ionuţ îi e destul de uşor să ţină banda. Hai, mergi cu mine?

"Amor, glorie şi sănătate"

Un comentariu:

  1. Prea multa vrajba in Bucurestiul asta. Si-i chiar sanatos sa stai numai pe banda ta. Uneori.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!