luni, 2 februarie 2009

Aburi

Literalmente am avut un weekend tare. Aburii fericirii (a se citi alcoolului) de sâmbătă noapte ne-au purtat în locuri necunoscute nouă până atunci, locuri fascinante, cu oameni frumoşi şi fericiţi. Feţele zâmbeau, fustele se ridicau şi ţigările fumegau. (românu s-a născut poet) Ea a uitat pentru câteva momente ce-s alea limite şi s-a avântat pe ringu de dans cu o mână în aer şi una pe pălărie. "A strălucit în seara asta". Asta face ea de obicei.

Şi cu cât ringul se umplea, noi dansam mai puternic, cu ochii închişi şi cu gândul departe, departe, departe. Timpul uşor trecea pe lângă noi, lăsând în urmă doar fumul de ţigară, mirosul parfumurilor scumpe şi mult mult scrum. Asta nu mai contează acum. Ştiu doar că am ajuns acasă dimineaţa, zâmbind, cu tine de mână. Şi chiar nu e important că taximetristu a ocolit jumate de oraş, îmi place Bucureştiul noaptea.

M-am trezit târziu fiindcă îmi era tare sete. Am băut multă apă cu ochii închişi, încercând să îmi revin din vis în garsoniera ce încă mirosea a somn. A durat ceva, e drept, dar afară, pentru câteva secunde a fost soare.

Am uitat însă să învăţ, mâine am examen. E ultimul. Până acum culeg numai roade mari şi zemoase ale muncii grele depuse. Înălţător este sentimentul reuşitei. Şi tu Sabina, fată dragă, nu fi tristă. Mi-a zis Delia că vine primăvara imediat. Trebuie să o credem. Ea e de la mare. Şi la mare e mereu soare.

"Amor, glorie şi sănătate"

Un comentariu:

  1. Cat desfrau dom'le! ce decadentza am vazut in seara aia... Nu imi vine sa cred! Vine Sfarsitul, mon cher! Da' las ca tu il astepti maine noapte pe "chiaz long" in balcon alaturi de stele in timp ce ai mai putin talentati se apuca de studiu...

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!