marți, 24 februarie 2009

La bloc

(Mi-e dor de tine şi de toamna din Piaţa Mică, de străduţele alea întortocheate unde ne-am ţinut de mână şi de libertatea pe care am trăit-o atunci.)

Vecinii mei de la etaju trei fac sex in fiecare seara. Ştiu asta pentru că, din păcate, pereţii sunt subţiri. Se pare că el îi oferă plăcere imensă ei, chestie pe care am dedus-o din gemetele ei interminabile, care cresc în intensitate cu fiecare secundă. Patul lor scârţâie şi ajută la amplificarea zgomotului. Ce să ne mai tot atât...o adevărată simfonie sexuală acolo. La început mi s-a părut amuzant să îi aud, acum e doar enervant. E bizar, dar în fiecare seară mă gândesc cât mai au, nu se termină odată? Eu vreau doar să dorm...

Viaţa la bloc e complicată. Tanti de vis-a-vis nu mă suportă, cuplul de tineri pensionari de jos consideră că sunt zgomotos şi apa caldă vine greu la ore târzii din noapte. La casă e mai simplu. Şi mai e şi faza cu plătitu facturilor. Tre să te bagi sub chiuvetă în fiecare lună, să citeşti chestiile alea de îţi arată câtă apa ai consumat şi să le duci la administraţie. Unii oameni, de exemplul eu, uită. Şi bagă aia de la ei cifre. Nu ştiu pe ce criterii. Tre să îmi angajez un om care să se ocupe de toate lucrurile astea mărunte, care nu ating oamenii mari ca mine. Am alte lucruri de făcut. Eu trebuie să mă ocup de dezvoltarea personală armonioasă, nu de câtă apă consum. N-ai cu cine domnule, n-ai cu cine..

3 comentarii:

  1. Ori iti schimbi autoportretul si zici ca vorbesti numa' despre tine, ori schimbi tematica blogului si devii preocupat de restu'. Cum in 15 ani am ajuns sa te cunosc, stiu ca, in egoismul tau, vei alege prima varianta. Nu e condamnabil, e "ceea ce iti atesta omenescul".

    ...sau "levitezi intre paradoxuri si extreme"?

    Dupa cum vezi, ma citez pe mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Al dracu'! Acuma vad ca ai si eticheta "eu". :-)) Un blog narcisist este tipic pentru o persoana careia nu ii place sa vorbeasca despre ea :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti cercetez blogul si vad ca de la titlu/nume pana la ultima virgula e despre tine. Logistic vorbind, e mai usor sa schimbi doar descrierea: "Descendent al lui Narcis - varianta imbunatatita, vorbesc doar despre mine si ma doare-n [alegi tu locul, eu nu fac "blesteme" d-astea] de voi toti". Simplu, sincer, scurt si la obiect. :-)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!