luni, 16 februarie 2009

Masturbare intelectuală. Declaraţie de iubire

Nu există dragoste mai mare decât cea pe care o port eu pentru mine. Pasiunea care explodează atunci când îmi excit intelectul cu propriile idei, face ca în cutia mea craniană să năvălească valuri de plăcere ridicol de puternică. Eu mă duc pe mine pe cele mai înalte culmi doar ca să îmi dau drumul din nou în craterul interminabil al fanteziei. Când merg pe stradă şi mă ţin de mână, nimeni şi nimic nu mi se pare mare. Atunci sunt dispus să alerg desculţ pe scoici ascuţite din Bucureşti până în Buenos Aires doar ca să am de ce să râd după. Doar alături de mine simt ce înseamnă să iubeşti fără limite pentru că doar alături de mine pot să evadez din cele mai bine păzite închisori. Când mă privesc în ochi am puterea să ridic munţii din mare şi să îi prăbuşesc din nou ca să creez încă un continent pe care să calc doar eu cu mine. Să am vastul spaţiu aducător de plăcere în care să fiu singur cu mine. Ochii mei îmi spun asta în fiecare zi şi doar aşa dobor zidurile de beton armat ce se construiesc în jurul meu. Totul se învârte atât de puternic atunci, încât mă ia o ameţeală sublimă şi mă prind de burtă şi încep să râd. Şi în palma care îmi striveşte pielea simt esenţa, simt esenţialul care mă împlinge violent spre următorul pas. Mă las pradă iubirii ca un ţânţăr unui felinar în august la Mamaia. Asta chiar nu am cum să o opresc pentru că îmi satisface orice fărâmă din trup nesatisfăcută. Mă iubesc aşa de tare că îmi dă sângele pe nas!

Te iubesc aşa de tare că iar îmi dă sângele pe nas!

7 comentarii:

  1. ne place foarte mult cum scrii. dar scrii rar. tu esti nascut sa spui ceva si vedem ca ai ce spune. mai spune, nene, spune... renunta pe ici pe colo la cateva figuri si esti bun. ne tot intrebam cine esti... ne poti arata cine esti?

    RăspundețiȘtergere
  2. postarea ta s-ar rezuma la : 'multumesc in rpimul rand mie ca mi-am fost mereun alaturi si in al doilea rand mie ca am stiu mereu sa ma apreciez la adevarata mea valoare'

    Dar nu e nimic rau in a te bucura de propria ta prezenta. Stiu cum e :))

    RăspundețiȘtergere
  3. deci...esti foarte tare!te admir:)

    RăspundețiȘtergere
  4. unul dintre preferatele mele (si e februarie doar!). Promit sa incerc sa nu comentez prea mult, stiu ca nu-i tocmai placut sa rascolesti in arhiva dupa comentarii si postari de care nu ne mai aducem bine aminte.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!