marți, 3 februarie 2009

Mi-e foame

Fericirea vine mâncând. Mănânc zilnic cât pot de mult, din toate părţile, de la toată lumea. Sunt foarte pofticios şi cer până mi se dă. Nu am ruşine când vine vorba de asta. Aş mânca mereu, dar dacă aş putea să trăiesc fără să mănânc, nu aş mai mânca. E greu tare să ai nevoie mereu de mâncare. Şi obositor să ceri. Oamenii devin suspicioşi când ceri încontinuu să ţi se dea. Da să ştii că şi eu la rândul meu dau. Încerc să dau în fiecare zi. La toată lumea. Nu fac excepţii. Încerc să nu discriminez. Dacă am, de ce să nu dau?

(Astăzi am fost norocos. Am terminat sesiunea. Sunt liber să îmi reintru în perioada de leguminare. Domnule, schimbă sesiunea asta studentu ceva de neimaginat. Nervi, înjuri facultatea, înjuri profesorii şi dupaia realizezi că nu a fost chiar aşa de greu. A trecut destul de repede.)

Nimeni nu îţi explică de ce ai nevoie de aşa de multe ca să respiri. Şi nimeni nu spune că o sa fie înfiorător de greu. Eventual îţi spun că o să fie doar greu. Dar chiar depăşeşte nivelu ăsta de greu. Te ia şi te aruncă în sus numai ca să îţi dea drumu, brusc. Şi dacă nu ştii să te răsuceşti potrivit, cazi pe spate şi să vezi ce te doare. "Nu înveţi până nu descoperi singur".

(Astăzi am râs mult în clădirea aia veche care stă să cadă pe noi. Aşa cum râdem noi, din nimicuri. Asta e cel mai distractiv. Nimeni nu ştie de ce râdem noi pentru că numai nouă ni se pare amuzant.)

Deschide ochii şi priveşte-mă fără să mă cunoşti. Nu contează că eşti în patul meu de câteva zile. (săptămâni, luni, ani...who knows?) Deschide ochii şi visează că eu sunt altul, altul pe care îl vrei atât de tare încât m-ai împinge cu picioarele din pat. Să mă dârâmi şi să nu mai vreau să mă ridic. Şi doar atunci, numai atunci să îl laşi pe el în patul meu albastru şi eu nu am să mă supăr. Apreciez sinceritatea. Câteodată e benefică şi chiar nu îmi e frică de durerea izbirii cu solul garsonierei mele. Eu am perne pe jos. Hai, închide ochii.

(Astăzi s-a terminat de două ore şi eu încă zâmbesc. Semn că a fost o zi bună.)

"Amor, glorie şi sănătate"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te!