sâmbătă, 21 februarie 2009

A-nceput de ieri să cadă..

("Did I disappoint you or leave a bad taste in your mouth?")

Închide ochii şi încearcă să citeşti ce scriu eu aici. Ridică-te din faţa ecranului, ieşi din cameră şi ascultă-mă cum tastez cuvintele. Deschide uşa, scoate capul afară şi imaginează-mă în fulgii de zăpadă care încă alunecă. Când o să se topească pe faţa ta o să mă vezi. Dezbracă-te, întoarce capul în partea stângă şi o să te iau de mână. Lasă-mă să te văd cum plângi şi atunci o să fiu al tău pentru o noapte.

Acum întoarce capul spre mine, ţine ochii închişi, uite-te în ochii mei şi râzi. Râzi aşa tare şi cu atâta poftă până faci zăpada să nu mai cadă. Şi când nu o să mai auzi fulgii, atunci ridică mâinile în aer, cât poţi tu de mult şi desenează cu ele inimi pe cerul meu. Inimi mari, roşii, multe. Alege una, ia-o în palme şi caută-mă. Nu are de ce să îţi fie frică, nu mai ninge, nu mai e ud pe jos.

Când o să mă găseşti, o să fiu cu spatele la tine. Stai acolo unde poţi să mă vezi şi strigă-mă. Strigă-mă aşa de tare până faci zăpada să cadă din nou. Şi când o să simt primul fulg în palmă o să mă întorc şi o să îţi zâmbesc. O să zâmbesc pentru că şi tu o să zâmbeşti. Ai în mână cea mai mare inimă roşie pe care am văzut-o până acum.

Acum poţi să deschizi ochii. O să îi mai închizi numai când o să te las eu. Prinde-mă de mână şi hai cu mine să îţi arăt soarele. Şi dacă o să poţi să te uiţi la soare fără să clipeşti, o să fiu al tău încă o noapte. Mâine încercăm ceva nou.

2 comentarii:

  1. wwooow!! ai trezit cele mai bune consideratii pt postarea asta!! extraordinar!! inceputul mi se pare minunat... continuarea mirifica... iar sfarsitul intrigant!! bravo, bravoo!!

    RăspundețiȘtergere
  2. stiam eu ca si in cei mai periculosi interlopi (din brancoveanu)zac de fapt niste suflete profunde:))...oricum, lasand caterinca deoparte,postul este foarte reusit si dragut..si sensibil..usor utopic..si romantic..si-mi place :)(sabinaj)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!