miercuri, 4 februarie 2009

Post aberant (care nu are ce căuta aici)

"Mititel cât un cercel
Stă pitit un şoricel"

Foişorul cel înalt priveşte neclintit peste oraşul mare şi murdar. El vede cine, cum şi de ce se mişcă, se pupă sau se ceartă. Nimeni nu îl contrazice pe Foişor şi El se simte îndreptăţit să îi pedepsească pe cei care greşesc. Numa aşa, că vrea el.

Nu mă pricep să dirijez lucrurile şi totuşi tu mă laşi să dirijez circulaţia din sufletul tău. E plin de accidente acolo.

Nu îmi e somn şi încerc să scriu ceva interesant aici da nu prea îmi iese. Aberez zilnic acasă, pe stradă, la şcoală, în metrou, în cafenele, restaurante şi cluburi. Acum tre să aberez şi aici. Sincer m-am cam plictisit de situaţia asta da nu ştiu pe unde să scap de ea. Prefer să merg aşa inert până o să îmi vină o idee bună. Poate nu îmi vine niciodată. Să vezi atunci distracţie.

"Amor, glorie şi sănătate"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te!