miercuri, 25 februarie 2009

Spune-mi ceva frumos

(Nu mi-a plăcut niciodată să ascult cum îţi bate inima. Am mereu senzaţia că o să explodeze. Prefer să nu îmi odihnesc capul pe pieptul tău. Mai bine pe buric.)

Când o să reuşeşti să vezi un pic mai mult în mine, când o să treci de haine, de piele, de muşchi şi de carne, atunci să te duci şi să spui cât poţi tu de tare, la toată lumea, că în sfârşit şi lumea ta are culoare. Când o să mă asculţi, când o să mă atingi cum trebuie, când o să mă simţi până şi sub unghia de la degetul mijlociu de la mâna stângă, atunci să îmi spui că mă iubeşti pentru că aşa ţi se pare firesc. Să consideri că asta e ordinea universului, că aşa cum ai crescut până acum, cum te-ai dezvoltat, aşa a venit şi iubirea pentru mine. Ca ceva ce trebuia să se întâmple, orice ar fi. Şi fiecare gest al tău să mi se pară primordial. Sărută-mă ca şi cum nu ai sărutat niciodată, nici pe mine, nici pe altul şi nu o să mai săruţi niciodată, nici pe mine, nici pe altul. Arată-mi aluniţa de pe spatele tău în fiecare zi, ca şi cum nu ştiai că se află acolo. Cântă-mi în fiecare zi melodia ta preferată, mereu pe altă voce. Lasă-mă să te văd cum te îmbraci în fiecare dimineaţă cu bluza ta albastră care miroase a ianuarie şi pleacă din garsonieră fără să îmi spui. Nu îmi frânge inima încet, e singura pe care o am şi nu cred că mă descurc fără ea.

(Tu cel care a citit acest post, oricine eşti, adaugă un comentariu, scrie-mi un sms, dă-mi un telefon. Am nevoie să aud cuvinte frumoase.)

20 de comentarii:

  1. Ideea de blog mi s`a parut la inceput plictisitoare..nu am crezut niciodata ca am sa ajung sa urmaresc un blog cu atata interes cu cat il urmaresc pe al tau.. :) scrii extraordinar de frumos :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,

    Scrii prea frumos si...din pacate pragmaticul nu urmeaza intocmai idealistul din tine:(...iti pun mai jos o mica analiza de text; enjoy it:
    - Daca vrei sa te descoperi, sa te lasi cunoscut, trebuie sa lasi si o gaurica prin care sa intre persoana asta...nu crezi?
    - La cat de bun esti...nu cred ca vrea cineva sa-ti franga inima, cat mai degraba sunt sanse ca actiunile tale sa indeparteze oamenii. Esti frumos, destept si cu un talent incredibil in a te juca cu vorbele...nu-ti uita avantajele niciodata!
    Tu, cel care a citit acest post, ORICINE ESTI, ---hmmm...asta nu e a buna:(. Oricine esti asta arata multa nesiguranta in persoana respectiva...De ce daca o vrei...nu o iei; de ce nu te gandesti...si as fi zis ca trebuia de mult sa fi facut asta...nu te gandesti la ce si cum ai vrea sa fie totul...si apoi sa lupti pentru asta...nu sa pui bete in roate celor care deja s-au gandit, si-au imaginat si acum se trezesc intr-o piesa fara actori...

    Te sarut

    RăspundețiȘtergere
  3. @oanik: multumesc frumos, apreciez

    @anonim: chiar nu stiu ce sa spun, multumesc, dar nu cred ca e chiar asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Exista iubiri care nu mor niciodata. Ceea ce moare este doar relatia, convietuirea, cotidianul. Am hotarat sa-mi inchei ratacirea de tine. Mi-am adunat povestea intre foi innegrite de cuvinte, de privirile tale, de mirosul tau, de ochii tai cu gene de margarete, de diminetile devreme cand ma trezeam si te priveam gandind ca esti al meu. Mi-am asternut povestea in aer, la vedere, scriind-o pe aripile noptilor tarzii. Aceste randuri le scriu pentru mine, cea care am devenit. Eu care am constientizat in fine masura unei existente efemere. Am ramas cumva in picioare dar mi-as fi dorit sa am timpul sa te pot invata.
    As fi vrut sa te pot invata existenta. Cea care iti permite sa fii creatorul propriei vieti, sa poti fi in acord cu tine si cu lumea, cea care iti da putere de a crede in tine.
    As fi vrut sa te pot invata speranta. Cea care iti permite sa inveti din esecuri, cea care iti permite sa depasesti suferinta pentru a-ti regasi resursele din tine si forta cea mai vie.
    As fi vrut sa te pot invata distanta. Cea care permite iubirii sa se implineasca, sa creasca fara sa te sugrume. Cea care permite tie si celuilalt sa va impliniti fara sa va pierdeti, ce va permite fiecaruia sa va completati.
    As fi vrut sa te invat tandretea. Cea care se reinventeaza mereu prin mangaierea sperantei, prin fragilitatea secundelor de eternitate. Acea tandrete care-ti permite sa pastrezi iluzia ca lipsa iti va putea fi umpluta, ca singuratatea va putea sa dispara.
    As fi vrut sa pot sa-ti vorbesc despre iubire. Cea care supravietuieste pasiunii, care depaseste obisnuinta. Cea care nu hraneste infometatii dar ii face mai frumosi.
    As fi vrut sa-ti explic ce-i dragostea adevarata. E credinta oarba, umilinta fara preget. E incredere si daruire impotriva ta , impotriva lumii intregi.
    Dragostea adevarata, inseamna sa iti dai inima si sufletul intreg celui care ti le va zdrobi.
    Acum iti voi vorbi doar despre ziua in care mi-am spus ca trebuie sa merg mai departe, acceptand sa devin eu partenerul ideal pentru mine. Cand mi-am spus ca voi deveni fidela mie, incercand sa scot ce-i mai bun din mine. Cand am hotarat ca totusi trebuie sa merg mai departe dar pastrand undeva flacara ce palpaie in adancul indoielilor mele.

    RăspundețiȘtergere
  5. inca mai ai nevoie sa citesti ceva frumos?..ei bine, ionut, iata ce ti marturisesc: te citesc in fiecare dimineata, in timp ce mi beau cafeaua..nu pt ca mi place ceea ce scrii, nu, sa nu gandesti asta.Te citesc tokmai pentru ca urasc faptul ca ma regasesc in ceea ce tot insirui tu pe aici...E ceva frumos? ori poate nu.Considera fain doar faptul ca ti am lasat comentul asta.E o treaba si asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. sa inteleg ca ori nu ti a placut comm meu...ori n ai cotrobait prin adresa de email..ah..nu i nimik..oricum, poate se incadreaza si acesta la cuvinte frumoase...Esti un rautacios!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim: nuuuuuuuuu, nu sunt rautacios. :) multumesc de comentarii si de interes. apreciez profund. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Do you want the truth or something beautiful?...

    RăspundețiȘtergere
  9. I am happy to decieve you :)


    btw...La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. `cherish your moments!` no matter where,no matter how,no matter who you are with...and be glad when you find out that you LIVE!

    RăspundețiȘtergere
  11. scri ceva extrem de frumos se vede ca sunt din inima...

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos, sunt in trecere pe-aici si am descoperit aceste cuvinte frumoase dupa o cautare pe google. M-am oprit ca sa te citesc, sa te admir si sa-ti scriu acest comentariu. Nu promit ca o sa revin, dar pot promite ca ma voi gandi la frumusetea vietii. :) Ceea ce sper ca vei face.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cainii nu m-au muscat niciodata. Doar Oamenii. (Marilyn Monroe)

    RăspundețiȘtergere
  14. Toti cautam ceva,nu-i asa?Cautam fericirea,cautam dragoste,cautam intelegere,ne cautam sufletul pereche,ne cautam blugii perfecti,ne cautam apartamentul perfect,cautam o rochie de mireasa….Clubul cu cea mai buna muzica,cel mai tare cocktail,cea mai buna oja,aventura cea mai promitatoare….Cu totii la un moment al vietii cautam ceva…dar se pare ca de mici ne cautam sufletul pereche…
    Remember when we where little and our mother would read to us about prince charming?Cunosc un baietel care e grupa pregatitoare la gradinita si anul acessta era foarte obosit si “stresat” in preajma sarbatorii de valentine’s pentru ca trebuia sa le dea felicitari la patru fete…Cand sa aiba el timp sa faca patru felicitari…Toate patru erau prietenele lui…cu toate patru se tinea de manuta prin curtea gradinitei,dar asa “fara sa vada Doamna educatoare”…
    Deci nu cred ca e exagerat sa afirm ca de mici tindem sa ne cautam sufletul pereche…Pe acel Fat-Frumos care sa vina pe cal alb sa ne salveze,care sa fuga departe cu noi in castelul lui(unde dupa ce zicem “DA” sa ne inchida in bucatarie si sa ne distrugem buclele aurite in aburul ciorbei,sa ne distrugem oja de pe unghiile de printesa in timp ce umplem sarmalele,sa ne puna aspiratorul intr-o mana si matura in cealalta ca deh’ bobu cela’ de mazare nu a disparea singur de sub perne,ca pernele ‘celea’ nu s’or scutura singure de praf si apoi si de pruncu’ cela’ ar trebui sa grijeasca cineva ca deh’ cum s’o mandri apo’ tata cu pruncu lui cel drag?)care sa ne ofere toata dragostea(cand nu se cearta ca de ce te saluta nenea laptaru ca tu nu vazusi cum se uita la picioarele tale?mai acopera-te si tu femei ca deh’ nu conteaza ca afara or fi vreo 40 de grade si tu muncesti gradina…cum sa se uita cineva la your royal ass…care diseara brusc nu va mai arata la fel de bina in pat cum arata acum cand se uita nenea laptaru la tine acuma..ca deh’ ai un prunc si nici 2o de ani nu mai ai…)care sa ne inteleaga(el:”bine muiere poti sa faci musaca de cartofi maine dacaazi nu se simti bine pruncu si mai facusi si sarmale….se accepta azi da…nu te’nvata prost ”)si care sa nu mearga la alta apoi ca e mai tanara cu vreo 5-10-15-20 de ani mai tanara si inca e printesa si are buclele aurite,sanii nu-i atarna,iar funduletul acela ferm il indeamna si pe deasupra nici nu miroase a sarmale si musaca ci a parfumul acela scump pe care culmea…tot [rintul tau i la cumparat….
    Dar ce se intampla daca eu nu intru in tipare?Daca eu nu-mi doresc printul pe cal alb?Ce se intampla daca nu sunt vreo feminista convinsa care sa-si arda sutienu(din contra chiar am un fetis pentru lenjerie si am o colectie intreaga acasa?),dar nici nu-mi doresc sa vina vreun barbat sa ma intretina si sa ma faca fericita?ce se intampla daca ma trezesc dimineata si cea mai mare problema a mea e fusta sau pantaloni?par intins sau bucle?si in acelasi timp stiu mai multe despre mecanica sau fizica sau fotbal sau masini sau sunt mai buna la politica decat un barbat?Ce se intampla daca nu-mi doresc barbatul care sa dfie acela dupa care intorc femeile capul pe strada,daca nu-mi place barbatul cu Tommy Hilfiger si palton Zara,daca nu-mi doresc barbatul care sa stie sa zica “da iubi”,care sa vina cu buchetul de trandafiri la ocazii,care sa imi dea dreptate si sa-mi ofere totul si sa ma tina in palma lui protejata de tot raul lumii?
    Dau ordinea societatii peste cap?
    Daca sunt atat de nebuna incat imi doresc barbatul care sa se certe cu mine..pe care sa-l sun si nu sa ma sune…Daca imi doresc barbatul care sa ma lase sa ma arunc cu capul de pereti pentru ca EL CREDE IN MINE…Daca imi doresc sa fie mai rau decat zece femei la un loc?Daca imi doresc sa am toata aventura din lume langa el si nu siguranta rutinei de maine cand ma trezesc,merg la lucru,vin acasa,gatesc,stau la televizor,ma culc?

    RăspundețiȘtergere
  15. Te-am descoperit intamplator. M-ai facut sa uit putin de tristetea care ma apasa. Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!