sâmbătă, 7 martie 2009

Acest titlu conţine cuvântul SEX

SuntFiulIlegitimAlUneiFemeiVulgarDeFrumoaseŞiAlUnuiStarRock
(Demontând cam tot ce construiesc alţii peste zi, nu faci altceva decât să te demontezi şi pe tine şi cam tot ce realizezi tu. În fiecare seară eşti din nou tabula rasa şi dimineaţa tre să o iei de la capăt. Şi e destul de greu să torni ciment în locuri în care până acum nu a fost decât iarbă. Prima oară tre să sapi o groapă destul de mare.)

Toată lumea ar face sex non stop. Oriunde, oricum, cu oricine. Numa sex să fie. Am citit azi că noul cod penal permite incestul şi prostituţia. Deci toată lumea o să facă sex oriunde, oricum şi chiar cu oricine. Numa tre să aibă peste 18 ani şi să nu fie viol. Adică să fie amândoi de acord. Revoltător??

(Tu pentru ce trăiesti?
Pe tine ce te defineşte?
Blogu meu e prea verde?
Da cum ziceai că te cheamă?)

Mă simt afectat de criză. Simt că totul este foarte scump şi nu o să îmi ajungă banii să trăiesc. Uite, azi de exemplu nu am ieşit în oraş. Groaznic. Grea viaţa asta de student. Am mâncat orez şi un ou fiert. Ţigările s-au mai scumpit cu 30 de bani. Am auzit că se fac 10 lei. Ce de căcat. Acu poate o să am motiv să mă las. Început să citesc Updike, "O lună de duminici", foarte bună carte, mulţumesc că mi-ai (recoman)dat-o.

Plouă şi e primăvară.

3 comentarii:

  1. Daca dragoste nu e... macar sex sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am mancat doua oua fierte :D

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu ma simt cumplit afectata de criza.
    Nu-mi mai ajunge nici de o cola de la metrou zilele astea.
    Poate ar trebui sa mai dau pe acasa, ca au zis ai mei ca pana nu ma duc pe acolo, nu imi mai trimit bani :|

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!