marți, 24 martie 2009

Că care este fericirea?

(Sunt capabil de multe chestii. Te-aş tăia în bucăţele şi te-aş face pachete. Te-aş înveli în roz numa de al dracu. Ţi-aş pune şi fundiţă şi aş sta să scriu pe fiecare pachet că te iubesc aşa de tare încât vreau să te mânânc.)

Ha! Mai sunt 2 zile şi într-un final plec şi eu spre un nou început. Bagajele sunt făcute, aşteaptă tăcute şi îndesate pe hol să vină cineva să le ia. Eu sunt gata şi aştept râzând gălagios să vină cineva să mă ia cu tot cu bagaje. Şi sunt convins că o să vină. Dar până vine, îmi aduci şi mie te rog o scrumieră mai aproape că n-am chef să dau scrumul pe jos. Şi aşa e mizerie cam peste tot. Şi frate, o să fie soare. Şi călduţ, aşa, cât să îţi fie bine cu un hanorac pe tine. Şi parcul, parcul o să fie aşa de aproape. Şi Sabina mi-a promis ciorbă de legume. Şi e puţin perfect. Şi sunt foarte încântat şi vesel şi euforic şi radiez şi e un căcat până la urmă, dar un căcat aşa mare pentru mine de nici nu îţi vine să crezi. Da, sunt fericit, plin de speranţă, ca o musCĂ CARE se tot loveşte de geam, visând la lumina de afară. Prietenii ştiu de ce. Şi tu ştii de ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te!