joi, 19 martie 2009

Desenează-mi o maşină

Desenează-mă în maşina aia veche care stă pe stradă de atâţia ani, uitată de nenea care o conducea, de tanti care stătea în dreapta şi de copiii care stăteau în spate. Desenează-mă la volan, desenează-mi un volan şi desenează-te în dreapta. Colorează-mă în verde şi colorează-mi volanul în albastru, iar maşina coloreaz-o în roşu. Desenează-mi şi trei oglinzi, una pe mijloc, două în lateral. Pune-mi şi ştergătoare, cred că o să plouă.

Te rog să nu îmi atârni brăduţ din ăla parfumat, nu îmi place cum miroase. În schimb atârnă-mi la oglindă o bucată din bluza ta galbenă. Rupe-o din spate, nu o să se vadă. Să îmi pictezi cu grijă modelul tapiţeriei, ştii ce mult contează pentru mine să fie frumos. În spate să îmi pui un căţel din ăla care dă din cap în ritmul maşinii, doar aşa, pentru că mi se pare amuzant şi într-un fel penibil şi ştiu că şi tu eşti de aceeaşi părere.

Să nu îmi desenezi fum. Maşina mea, pe care tu mi-o desenezi, nu o să scoată fum. Vreau o maşină care să nu deranjeze, dăuneze, strice. Şi mai desenează-ţi mâna ta peste mâna mea. Şi o hartă. Da o hartă mare cu multe "x"-uri albastre pe ea. "X"-urile o să fie toate locurile în care eu şi cu tine o să mergem în maşina desenată doar pentru mine. Acum trebuie doar să mai pui un cd-player, eu am găsit muzica pe al cărui fundal se aude uşor vocea de femeie din altă lume..ascultă..



Goodnight stranger!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te!