vineri, 27 martie 2009

Leapsă

Ia bag şi io o leapşă aici primită de la Simona.

SUNT tot ce vrei tu să fiu.
AŞ VREA să plec mâine la Buenos Aires.
PĂSTREZ undeva în mine tot ce mi-ai zis într-o seară în faţa Casei Poporului.
MI-AŞ FI DORIT să nu pleci aşa de repede.
NU ÎMI PLAC filmele nemţesti.
MĂ TEM că mâine o să mă înghită timpul.
AUD vocile în fiecare zi.
ÎMI PARE RĂU că trebuie să mă trezesc mult prea devreme.
NU SUNT băiatul pe care l-ai văzut azi la metrou.
DANSEZ acolo unde dansează cineva cu mine.
CÂNT zilnic.
NICIODATĂ nu am fost în Timişoara.
RAR beau cafea.
PLÂNG când îmi curge apă din ochi.
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA dispus să las de la mine.
SUNT CONFUZ când dorm.
AR TREBUI să nu mai judec oamenii.

Un comentariu:

  1. eu vreau in Brazilia, oriunde!
    Casa poporului...pastrez amintirea unui 8 ianuarie.
    Nu suport nemtii :))
    Nu ar trebui sa-i judeci, nu esti la drept! (haha, i'm such a fund destept)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!