duminică, 22 martie 2009

Post pentru fata care în prima zi de facultate mi-a răspuns la întrebare şi mi-a zâmbit larg

Bucăţi, bucăţele, îţi aminteşti zile de toamnă când nu cunoşteam prea bine străzile din spate de la Cărtureşti şi mergeam spre părculeţ convinşi că era acolo. Bucăţi, bucăţele se contura banca unde eu am fost foarte direct cu tine şi te-am făcut să îmi spui tot ce gândeşti. Bucăţi, bucăţele ţi-a fost teamă de mine pentru că eram prea sincer. Bucăţi, bucăţele ai început să zâmbeşti larg, mult, frumos, mereu, pentru că asta era sinceritatea ta. Bucăţi, bucăţele ţi-am arătat că ştiu să ajung mai repede la Polizu, pe acolo prin spate. Bucăţi, bucăţele te-ai luat după mine şi nu ţi-a părut rău. Bucăţi, bucăţele am respirat, pentru câteva ore pe zi, acelaşi aer curat, curăţat de noi, la Victoriei. Bucăţi, bucăţele ai început să râzi mult, frumos, mereu, pentru că viaţa e mult prea amuzantă. Bucăţi, bucăţele ai devenit firescul din ziua mea, din ziua noastră. Bucăţi, bucăţele ne-ai arătat că e bine să mai fii şi bun câteodată. Bucăţi, bucăţele visăm la weekendu viitor din Piaţa Mică. Bucăţi, bucăţele iar ţi-e un pic teamă de ce o să se petreacă acolo şi bucăţi, bucăţele nu mai poţi rezista gândului că acolo o să fie carnavalul nostru, doar al nostru. Bucăţi, bucăţele zâmbetul tău mă bântuie, ne bântuie. Bucăţi, bucăţele sunt doar frustrat, suntem doar frustraţi că nu avem şi noi doar o parte din perfecţiunea pe care tu ne-o arăţi atunci când zâmbeşti. Bucăţi, bucăţele le adun pe toate, le adunăm pe toate şi umplem de muzică fiecare loc în care am fost împreună. Eşti un întreg, eşti o bucăţică, suntem un întreg, zâmbeşte, eşti atât de frumoasă. (aici e lipita poza cu noi toţi) La mulţi ani!

Un comentariu:

Exprima-te!