luni, 2 martie 2009

Primăvara în patul albastru

"Pri-mă-va-ra soa-re-le se joa-că-n mâ-na ta"

O să mă opresc să mă uit la tine când o să arunci cu ceva în mine sau o să te întinzi pe jos în faţa mea. O să mă împiedic şi o să mă ridic să te înjur. Dar tu să nu mă laşi să fac asta. Tu dă-mi o palmă şi spune-mi că te-am lovit. Fă-mă să cred că e doar vina mea. Tu te-ai împiedicat de mine, nu eu de tine. Tu căutai ceva acolo jos şi eu m-am aruncat în faţa ta.

Fă-mă să cred asta şi poate o să sfârşim la o masă, într-un parc, pe iarbă. Şi la masa asta, dintr-un parc, de pe o iarbă, să bei un suc de coacăze roşii pe care, la un moment dat, când eu o să îţi spun că sucul tău e foarte roşu, să-l arunci pe tricoul meu alb şi să spui că acum şi tricoul meu e la fel de roşu. Să ţi se facă milă de mine, să mă iei de mână şi să plecăm de la masă, din parc, de pe iarbă. Să mă duci în garsonieră, să îmi rupi tricoul şi să îl pui în maşina de spălat. Să mă obligi pe mine să pun detergent şi să apăs pe buton. Şi să dispari.

Fă-mă să te caut printre pernele din patul albastru. Să te caut bucată cu bucată, ore, zile, fără să mă plictisesc. Şi când o să consideri tu că te-am înţeles cu totul, să ieşi de sub pernele din patul albastru şi să îmi spui că maşina de spălat a terminat şi tricoul alb cu o pată roşie trebuie scos şi întins pe sârma din balconul garsonierei. Să îmi scot un picior din patul albastru, iar tu să mă muşti de celălalt şi uşor să îmi şopteşti la urechea stângă că nu vrei să plec. Să mă întorc şi tu să îmi acoperi ochii cu palma şi să mă ciupeşti de talpă. Să mă laşi să îţi muşc carnea de lângă buric, uşor, fără să te doară şi nu o să mai plec de acolo pentru mult timp.

Stinge lumina şi dansează pentru mine pe cea mai frumoasă muzică din lume şi te rog eu să râzi mult. Fă-mă să cred că afară e soare, da soare călduţ şi multe gâze pe care dacă vrei să le vezi trebuie să mijeşti ochii. Şi eu o să te cred fără să mă uit pe geam. Mi-e frică să plec din patul albastru. Fă-mă să cred că e vina mea.

5 comentarii:

  1. ionut, ne place foarte mult cum scri, suntem un grup de cititoare fidele de la tancabestii din deal. citim bloguri si ne dam cu presupusa despre asta. credem ca tu ai putea sa scrii o carte de amor, asa, la persoana I. ai vrea sa scrii? noia am corecta-o cu sange deal nostru. ai vrea sa scrii o carte? ar fi ca un copil care la-m iubi noi toti, noi toate

    RăspundețiȘtergere
  2. @anonim: este unul din scopurile vietii mele sa scriu macar o carte :). acuma nu stiu daca o sa fie de amor, la persoana 1, dar intr'o zi o sa fie. Multumesc ca ma cititi. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai mi-am clatit ochii...te joci cu vorbele intr-un mod fantastic:). Jocul asta al tau mi-a adus aminte de o imagine placuta, citita demult "cu motocei de crapau pisicile jucandu-se"...Joaca-te tinere!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bombitza: da eu de unde sa stiu? :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!