duminică, 22 martie 2009

Stai cu mine, hai, te rog

(Am cinci degete la fiecare mână. Asta mă face să fiu ca tine?)

Să stai şi tu singur pe bancheta din spate a unui taxiu la ore târzii şi să vezi numai culorile pe care le-ai văzut de 5 luni în fiecare seară. Să mergeţi drept, dupaia să faceţi dreapta şi dupaia stânga. E foarte uşor să ajungi la mine. Decupează cele mai frumoase poze din lume şi lipeşte-le pe pereţii mei care încă sunt albi, dar cu ajutorul tău, cu ajutorul vostru, o să îi vopsim pentru că nouă nu ne place ca ei să fie albi. Şi da, o să dau sticle de vin pentru că m-aţi ajutat să fie curat acolo. Şi nu vreau să închid uşa, nu vreau să sar peste balustradă, dar înţelege că trebuie. E foarte simplu. Până la urmă, dezbracaţi, uzi, intimidaţi, goliţi, violaţi, induşi, conduşi, speriaţi, suntem la fel. Nu vreau să uit cât de frumos mi-a zâmbit D. ieri seară când am pupat-o şi i-am spus că plec acum, dar ne mai vedem. Vreau să mă culc azi şi să mă trezesc miercuri. Şi te vreau lângă mine, numai că un pic altfel decât mă vrei tu pe mine. Stai cu mine, hai, te rog.

Un comentariu:

  1. daca ai 5 degete la maini, nu te face sa semeni cu mine, cu nimeni altcineva, de fapt. Asta pentru ca esti unic... ca toti ceilalti, de alfel!

    Minunata senzatie 'indragosteala'.. vreau si eu :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!