duminică, 5 aprilie 2009

Astenie

Astenie de primăvară. E o chestie aşa de banală, toată lumea suferă de aşa ceva, până şi eu sufăr de aşa ceva. Nu am chef de nimic, m-am plictisit de toţi şi toate. Şi e aşa penibil că aştept să mai dai şi tu un semn de viaţă. Am început să îmi plâng de milă şi nu e bine. Ascult melodia asta de care mi-am amintit azi pe marginea lacului de la Mogoşoaia. Ascultă şi tu. Iniţial am vrut să scriu ceva genial, da dupaia mi-am dat seama că nu-s un om genial şi un om care nu e genial nu are cum să scrie ceva genial. As simple as that!

2 comentarii:

  1. eu azi m-am simtit pro(a)st(a), si n-am avut chef de nimic. Dar nu sufar de astenie, niciodata.
    Eu sunt hiperactiva mereu :D
    Imi pare rau de astenia ta. Incearca o melodie mai „saltareata” ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. yey super melodia!! missed it, made my day :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!