marți, 7 aprilie 2009

În chiloţi, pe balcon

În fiecare seara, înainte să mă bag în patul meu care mai nou e verde, ies pe balcon, semi-nud, adică în chiloţi şi şosete şi papuci de casă, îmi aprind o ţigară şi încep să număr, în liniştea aia ridicolă, geamurile din spatele cărora iese lumină (ştii tu, am făcut asta şi cu tine, numa că atunci nu eram în chiloţi). Număr, dar nu ţin minte niciodată câte am numărat. Le număr aşa aiurea şi mă gândesc că, uite, mai sunt din ăştia ca mine care nu dorm încă. Şi dupaia încerc să le identific sexu, da nu am nici un criteriu, cam toate sunt la fel, geamurile adică. Şi nu identific niciun sex. Şi dacă văd că nici asta nu îmi iese, mă gândesc că e cam frig ca eu să stau în chiloţi pe balcon. Şi dupaia mă gândesc că dacă mă vede cineva. Şi dupaia, în obscenitatea mea, mă gândesc că cineva mă urmăreşte în fiecare seară, la ore diferite, de la un geam unde nu e lumină. Şi îmi face poze şi dupaia face colaje cu pozele mele şi numără la rându lui sau la rându ei, la câte zile port aceeaşi pereche de chiloţi. Mă gândeam astă seara să ies fără chiloţi, numa aşa, de a dracu să îi stric numărătoarea. Dar n-am să fac asta. Nu, bineînţeles că nu. Sunt băiat gigea. Şi io nu fac din astea.

Am fost la teatru astă seară, piesă mică, teatru şi mai mic, dar foarte amuzant. Am râs mult. Şi dupaia am fost toţi patru la McDonalds, că na, mai nou tre să îţi păstrezi banii pentru McDonalds, că aşa zice în reclamă şi eu cred ce zice în reclamă. Şi dupaia am venit acasă şi m-am uitat la un film. Frumos film am văzut şi io. Dedication se numea. Şi tu te bucuri aşa tare că ai aflat ce am făcut eu astă seară. Să ies fără chiloţi pe balcon?

(M-aş fute, aş dormi, m-aş fute, aş dormi, da, cu tine, cred)
(Am simţit nevoia să folosesc un limbaj trivial, să mă ierţi, tu.)

2 comentarii:

  1. te-ai fute cu mine? mi-ar placea foarte mult... si ceva imi spune ca si tie ti-ar placea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, cata vulgaritate!
    @anonim: ce este acel ceva care te face sa crezi asta? (daca e prea intim, sau vulgar, sau mai stiu io cum, da'mi un mail, nu il posta aici, eu sunt om serios ;))

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!