miercuri, 29 aprilie 2009

Mic, urât, zilnic, maro

Ochii mei sunt acum mici, adânciţi în orbite, maro, tare, aşa cum îţi place ţie să îi vezi şi aşa cum îţi place ţie să mă faci să simt. Mic, urât, maro. Simt mic, urât, maro din cauza ta, pentru că zilnic îmi adânceşti ochii în orbite, cu pumnul, tare. Te urăsc pentru asta, zilnic, tare, adânc. Mă vrei aşa mic, urât, maro, pentru că doar aşa, mic, urât, maro, o să arăt ca tine. Zilnic, urât, ca tine.

(Duminică am dansat cu tine vals, pe carpetă, în garsonieră. Mâine o să mă trezesc pe melodia ta, zâmbind, sunt convins. De ce eşti aşa pierdută când tu trebuie să mă găseşti pe mine? Ah da, zâmbeşte pentru mine, zâmbeşte pentru lume, zâmbeşte pentru tine, dar la sfârşit mai zâmbeşte încă un pic pentru mine.)

10 comentarii:

  1. asa-i ca fiecare persoana poate fi asociata cu o melodie?tu care esti?

    RăspundețiȘtergere
  2. carpetă e un cuvant care stă lipit de perete. ce ai tu acolo se numesc preșulețe și sunt un simbol al coziness-ului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @laura: of, repede ma corectezi tu :)
    @anonim: grea intrebare. nu stiu, o sa ma gandesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu se presupune ca o sa-ti citesc blogul doar-doar voi primi un raspuns?

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar am ras mun pic cat am citit

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonim: da, asa sa faci ;)
    @paco: ma bucur ca ti s'a parut amuzant ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. @virginul: da, cred ca da, undeva in subconstient cred ca da ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. raspuns de om...nesuferit!
    PS: te-ai mai gandit la intrebarea mea?

    RăspundețiȘtergere
  9. @anonim: da, sunt un om nesuferit
    care intrebare? mi-ai pus mai multe ;)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!