joi, 16 aprilie 2009

Nu pot

Îmi pare rău dar nu pot să scriu pe blog. Am fost extras din garsonieră şi aruncat printre oameni care se aşteaptă ca eu să zâmbesc non stop şi să vopsesc ouă roşii. Şi nu pot să scriu pe blog pentru că vremea e prea frumoasă şi aş scrie numa penibilităţi. Tot ce m-ar inspira în mod normal nu există aici. Nu e mizerie, nu e oameni răi, nu e ploaie, nu e gânduri rele, nu e caca de porumbel la geamul de la baie. E numa ouă roşii , iepuraşi şi oi, iarbă verde, e grădină, cu masă, umbrelă şi patru scaune şi e linişte. Şi în aceste condiţii pot scrie numai lucruri lamentabile. Pentru că sunt o persoană comună. Îmi pare rău. Să începi să numeri de câte ori te dezamăgesc, ok?

6 comentarii:

  1. nu ne dezamagesti, maxime, ne place cand scrii. si crede-ne ca e mai multi care te citesc, le placi, dar nu comenteza aici ca nu iese ei in evidenta... inca nu am inceput sa numar - ne placi foarte mult prin toate cele ale tele (ca sa rimeze...). s

    RăspundețiȘtergere
  2. cum nu ai ce sa te insipre? pe tine nu te deprima sarbatorile? sunt cel mai trist lucru cu putinta: ar trebui sa ne bucuram, sa sarbatorim invierea unui mit. e trist si penibil. si mancam si carne de miel torturat si omorat. totul pentru un mit.
    tie ti-ar placea sa fii mancat? scrie despre paste din perspectiva oilor. o sa scriu si eu. vedem ce iese.

    RăspundețiȘtergere
  3. i'm sure you can find you inner darkness. :) if there's a will, there's a way

    RăspundețiȘtergere
  4. iti las aici link-ul unei melodii a celor de la hooverphonic ( care imi plac si mie, de altfel)..probabil iti e cunoscuta..insa nu de asta iti trimit..

    considera-l un gest..de apreciere

    http://www.youtube.com/watch?v=veP2PcvMWKQ

    RăspundețiȘtergere
  5. @journal a deux: e f tare piesa, o stiu, multumesc :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!