joi, 9 aprilie 2009

Pe care tu, pe care tu, pe care tu

Dacă peretele alb din stânga mea o să cadă peste peretele din dreapta mea, atunci cred că o să îmi cadă şi tavanul în cap. Şi eu probabil o să dorm şi nu o să mă trezesc numai atunci când o să vină cineva să îmi spună că a căzut tavanul pe mine. Sper că tu. Şi atunci, când o să mă uit în jur şi nu o să mai văd pereţii şi nici tavanul, o să ies cu tine pe uşă, pentru că acolo începe viaţa. Viaţa e pe partea cealaltă a uşii. Da da, viaţa aia pe care mi-o promit în fiecare zi, viaţa aia pe care o imaginez în fiecare zi, viaţa aia pe care tu, pe care tu, pe care tu, pe care tu, pe care numai tu ştii să o minţi. Of, da, să o minţi şi să mă arunci în chiloţi, şosete şi papuci de casă, de la balconul meu. De la unu, la doi, la trei, la patru, la cinci, la şase, la şapte. Sau invers. De la şapte, la şase, la cinci, la patru, la trei, la doi, la unu. Acum ridică-te în picioare, zi-mi cum te cheamă că am uitat şi recunoaşte că vrei să bei ceva. Hai să te pup, ai făcut ceva deosebit.



(crezi că nu ştiu că m-ai pus pe invisible?)

4 comentarii:

  1. iti spun cum ma cheama, dar nu aici, ca e loc prea public. te voi aborda pe mess, nu te-am pus pe inviz, ma uit la tine, prin ecran, vreau sa te prind de urechi si sa te trag in timpul si in viata mea. tu vrei?

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ai si tu date de contact la profil. Nu e bine. Daca vreau sa vorbesc cu tine, cum fac?

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!