marți, 14 aprilie 2009

Spune-mi că e absurd

(Vreau să decizi tu acum pentru mine dacă ţi-a plăcut sau nu piesa. Să îmi spui răspicat că ţie ţi s-a părut genială şi că eu sunt un prost că mi s-a părut de căcat. Spune-mi că încă odată te întrebi ce cauţi cu mine, că încă odată regreţi tot ce mi-ai spus şi că încă odată vrei să dai cu pumnii în mine în speranţa că o să plec şi nu o să mă mai vezi niciodată. Spune-mi că ţi-e deja scârbă să te ţin de mână şi ţi-e ruşine să mă mai săruţi. Spune-mi că nu îţi mai place cum miros. Spune-mi şi o să îţi spun şi eu că pentru mine nu se termină nimic. O să îţi spun că pentru mine totul deabia acum începe.)

A început să bată vântul şi să plouă în Bucureşti şi mie îmi sună obsesiv în cap sunetul pe care îl face metroul când schimbă şinele pentru că m-am plictisit să mă dau cu metroul. Cred că de mâine o să încep să mă dau cu autobuzul ca să mai văd şi eu oameni, copaci, gaz, iarbă, afişe, stâlpi, fire, maşini, biciclete, bunici, nepoţi, câini şi pisici. Am fost la teatru. Din nou. Absurd. Fain. Mi-a plăcut. Bună seara. Ba nu. Bună dimineaţa. Culcă-te cu mine că deja e târziu.

3 comentarii:

  1. Într-adevar oamenii din metrou sunt cei mai trişti. Te deprimi şi tu când te uiţi la ei. Se uită fie în gol, fie în abisurile subterane care trec în fugă pe geam. Sau îşi fixează privrea câteva secunde la tine, te analizează, apoi te ignoră. "Neinteresant" par ei sa spuna cu gestul ăsta. "Alt neinteresant".
    În RATB e mai fain. Acolo chiar poţi gândi. Bieînţes, asta dacă ignori aglomeraţia şi dacă prinzi un loc pe scaun.

    RăspundețiȘtergere
  2. toti scriem pe bloguri ca sa ne pastram sanatatea
    psihica si emotionala..nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  3. @cymbeline: ba da, cred ca ai dreptate :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!