sâmbătă, 25 aprilie 2009

Uite-mă

Uite-mă aici, cu hanoracul albastru închis, cu blugii murdari şi teneşii rupţi. Uite-mă fără ceas la mână şi fără şoseta ruptă. Uite-mă ud pe păr de la ploaia care m-a lovit puternic. Uite-mă incert, trist, fără gânduri. Uite-mă gata să îţi sar la gât şi să te muşc. Uite-mă ca vampirul tău personal. Uite-mă în piaţă cu doi ardei graşi, roşii, într-o pungă. Uite-mă printre maşini, încercând să ajung pe trotuarul tău. Uite-mă când aleg două cireşe, tot în piaţă, tot roşii. Uite-mă când vreau să vorbesc şi am mâna ta în gură. Uite-mă când ascult de trei ore aceeaşi melodie, la etajul şapte, pe canapea. Uite-mă când mă trezesc dimineaţa în singurătatea pentru care dau bani lunar. Uite-mă când păşesc în toate bălţile de pe stradă. Uite-mă cum nu mai răspund la telefon. Uite-mă că îmi e dor. Uite-mă că după atât de multe zile încă vreau, încă te vreau. Uite-mă cum încerc. Uite-mă cum te încerc. Uite-mă cum le încerc. Uite-mă cum încerc să schimb lumea. Uite-mă cum nu îmi iese. Uite-mă cum mă uit la tine. Uite-mă. Trebuie doar să te uiţi.

7 comentarii:

  1. „ Uite-mă că după atât de multe zile încă vreau, încă te vreau.” - asta doare!

    dacă îmi permiți, o să aduc o completare - „Uite-mă dar nu mă uita”.(nu știu, asta mi-a trecut prin cap...mai ales pus în legătură cu fraza pe care am citat-o...)

    RăspundețiȘtergere
  2. bai frate, nu te mai uita ca o sa cazi in depresie...........

    RăspundețiȘtergere
  3. bai frate, nu ma mai uit atunci :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent text... E singurul blog pe care il vizitez si o fac din pura curiozitate de a vedea ce a mai scris John.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!