miercuri, 27 mai 2009

Când nu mai eşti acolo

Când strângi în pumn aşternutul albastru şi îţi e frică să deschizi ochii, împinge cu picioarele tot ce nu îţi mai place să miroşi, tot ce nu îţi mai place să guşti şi tot ce nu îţi mai place să iubeşti. Când nu mai ştii care din bulevarde duce acasă, pune-ţi mâna pe burtă şi caută-mă acolo, ascuns, mic, în tine. Când nu găseşti aceeaşi gură de metrou pe care am ieşit şi eu, întinde-te pe trotuar şi uite-te la toate firele adunate pe stâlpi şi încearcă să mergi pe ele. Când ţi-e frică de final, gândeşte-te că acum, eu şi cu tine suntem acolo unde ne-au povestit ei că ar trebui să fim.

Când nu mai vezi masa unde stăteam câteodată să bem ceai şi să mâncăm căpşuni, opreşte-te şi trage în piept fiecare urmă de miros de primăvară din aer. Când te sufoci pe stradă fiindcă nu te ţine nimeni de mână, bea multă apă plată şi aşteaptă-mă să îţi aduc răcoare. Când cazi şi te juleşti la genunchi, începe să plângi tare, să te aud şi să vin la tine. Când nu o să te ridic eu de pe trotuar, să ştii că nu de lumea asta am eu nevoie.

Când poza o să cadă de pe perete, să ştii că nu mă descurc singur. Când o să latre câinii, atunci o să mă doară pe mine, tare, corpul, sufletul şi urechiile pentru că îmi este frică să îţi răspund la telefon. Când o să auzi melodia, atunci vopseşte tu lampa galbenă. Când se termină sucul din sticlă, vino să dormi cu mine, pentru că şi eu mai plâng câteodată. Când te strâng de braţ vreau să te doară şi pe tine aşa cum doare pe toată lumea.

Nu mai ştiu care bulevard duce acasă, nu mai ştiu care e gura de metrou, nu mai ştiu să mă uit după tine pe stradă, îmi strâng burta în palmă, dar tu, tu, tu, tu nu mai eşti acolo.

10 comentarii:

  1. as zice ca a fost o alegere buna sa nu renunti la a scrie pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu te-as cunoaste m-as indragosti de tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. dar avand in vedere ca ma cunosti, ti'ai dat seama ca nu merita :))

    RăspundețiȘtergere
  4. daaa!!! a fost :)
    Știam eu că ai dreptate când ai zic că „le zic bine” :P

    (urăsc să pun „emoticoane” în comentariile de pe blog... dar uneori...A, și urăsc și când pun „...”)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ILANA: eu aproape tot timpul pun emoticoane in comentarii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce-ai zice daca ai sti ca "anonim" are dubla personalitate? sau poate ca sunt chiar doua persoane diferite...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu stiu ce sa mai cred. imi place misteru. imi fac tot felul de scenarii in cap cu tine/voi anonimii.

    RăspundețiȘtergere
  8. as fi curioasa sa stiu cum suna scenariile( asta e un test)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim: suna-ma si ti le spun ;)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!