luni, 4 mai 2009

Decide-mă

Decide tu pentru mine ce e bine şi ce e rău, ce e albastru şi ce e roşu, ce e frumos şi ce e urât, ce chiloţi să port azi, ce lapte e mai bun, ce staţie de metrou să aleg, ce muzică să îmi pun pe Ipod, ce film să văd, ce tricou să port mâine, ce veioză să îmi cumpăr, ce animal de casă să îmi aleg, decide tu la ce oră să mă trezesc, la ce oră să mă culc cu tine, când îmi dai o palmă, unde să te înjur, cum să te iubesc, cum să te urăsc, în ce parc să mă plimb, ce miroase şi ce pute, când mă rog, cui mă rog, de ce mă rog, când plâng, cui mă plâng, de ce plâng, ce fumez, ce beau, când mi se face rău, când vomit, cine mă vede, pe cine văd, cine mă ascultă, cu cine vorbesc, cu cine dansez şi unde mă dezbrac. De tine, de mine, de voi, de noi, de ei, de acum, de atunci, de mâine, de azi, mereu, rupt, julit, tu, sub mine, peste tine, huh, nu mai e nici un pic de inocenţă, aşa-i? Decide tu pentru mine, e mult mai simplu. Aşa, poate, o să dorm un pic. Noapte bună, nu?

Un comentariu:

Exprima-te!