sâmbătă, 2 mai 2009

Mă sălbăticesc şi azi a fost 1 mai

(Azi în lift, eu, o mamă, un tată şi fetiţa. Tatăl: "La cât mergeţi?" Eu: "NOI mergem la şapte." Linişte... Laura mi-a spus că am început să mă sălbăticesc. Şi ăsta e un lucru bun? )

A fost 1 mai şi a trecut 1 mai. S-au bătut oamenii pe patru mici şi o bere la Izvor până a venit ploaia. A început o nouă psihoză, gripa porcină. Deja mă gândesc de unde să îmi procur o mască. Am fost la film de desene animate. Am zis şi io că e de copii dar a fost tare aiurea. Adică dacă eram copil mă speriam. Dar na, eu sunt special. Am stat ca o legumă în Bucureşti de 1 mai. M-am minţit toată ziua că e naşpa la mare, că plouă. Nici asta nu mi-a ieşit. Tu ce ai făcut de 1 mai?

4 comentarii:

  1. Am sarbatorit prin munca.
    Si am baut o cafea, dupa un an jumate.
    Poate am incercat si sentimentul de regret(ca si tine, ca [m]am mintit ca nu imi place vama veche sau litoralul daca nu sunt peste 25 grade afara. Sau ca nu vroiam sa fiu acolo cu el, ca nu mai vreau sa aud de el, mai ales daca e la mare.
    POate la anu', ca in fiecare an.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e naspa la mare. E soare, frumos si aproape cald... :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am stat in casa si m-am mintit la fel ca tine ca e naspa la mare

    RăspundețiȘtergere
  4. @ILANA & PACO: I feel ur pain! :))
    @Bombitza: Ei na, repede si tu acuma sa ne faci in ciuda! ;)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!