luni, 18 mai 2009

Tremură cu mine

Îmi e tare dor de tine, zilnic, mult, obsedant, eşti tu, acolo cauţi, mă arăţi cu degetul, te împingi în mine când sunt cu spatele, îmi verşi paharul, îmi arzi tricoul cu ţigara, îmi iei pălăria de pe cap, îmi spui cum te cheamă, mă chemi la tine acasă, îmi duci gunoiul, speli farfuria din chiuvetă, îmi spui că nu ţie dor de nimeni, în general, nu mă uit la tine, scuipi pe stradă, mergi cu autobuzul, îţi dai bluza jos, îmi dai chiloţii jos, pleci cu spatele la uşă, faci duş, cânţi, dansezi, îmi spui că mint, nu a murit, încă, nimeni, nu vrei, nu mori, nu mă laşi, mă iei, agăţat, ţipi în spital, ţi-e ruşine, mi-e scârbă, mă strângi de braţ, sunt urât, nu e apă caldă, îmi aprinzi focul, aş vrea să iau şi eu mâine acelaşi avion pe care îl iei tu doar să îţi spun că am tremurat de fiecare dată când ţi-ai apropiat gura de a mea, dar tu nu ai observat asta, lasă-mă să mai tremur încă o dată şi lasă-mă să tremuri şi tu aşa cum tremur eu. Da, acum, tremură cu mine, împreună, te rog, mi-e foarte dor de tine.





Jem - Missing You
Asculta mai multe audio Blog »

13 comentarii:

  1. sa asculti tot albumul Finally Woken... my favorite is 24 :D... si nu mai tremura atat!

    RăspundețiȘtergere
  2. uite cum nenorocesti tu oamenii: n-am mai vorbit cu ea de 3 saptamani, am mers ca prostul pe langa autobuz doar ca sa n-o intalnesc...am citit randul " aş vrea să iau şi eu mâine acelaşi avion pe care îl iei tu doar să îţi spun că am tremurat de fiecare dată când ţi-ai apropiat gura de a mea, dar tu nu ai observat asta" si am sunat-o! tu esti de vina!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: of, nu am vrut sa nenorocesc pe nimeni :) (Ti-a raspuns la telefon?)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu mi-a raspuns. mi-a trimis in schimb o melodie, seara...
    refrenul mi-a placut foarte

    I told you to be patient
    I told you to be fine
    I told you to be balanced
    I told you to be kind
    In the morning I'll be with you
    But it will be a different "kind"
    I'll be holding all the tickets
    And you'll be owning all the fines

    http://www.youtube.com/watch?v=pelzrd1wWIA

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: pai cateodata muzica spune lucrurile mai bine decat o facem noi, nu? mai ales o melodie asa de frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. am căutat/găsit/ascultat melodia!
    Și acum că am ajuns iar pe la tine, o ascult din nou. Nu știu de ce, dar găsesc ceva blonav în ea!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ILANA: haide, nu e o melodie bolnava, e o melodie frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. la jem ma refer. Are ceva... un ritm, un beat... bolnav spre kinky :D

    RăspundețiȘtergere
  9. daa, dar nu cand esti singur! Sau cand ai 5 colegi de camera :))

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!