joi, 28 mai 2009

Tu unde dormi?

Am obosit să tot aud că nu poţi să dormi în camera mea caldă. Tu poţi să dormi numai în camera ta rece, albă, cu patul mare alb în mijloc şi cu mocheta pufoasă. Canapeaua mea nu e confortabilă pentru tine, dar pentru mine este cel mai moale loc de pe pământ unde, dacă vreau eu poate să fie răcoare. Pe tine te deranjează porumbei de la geam si zgomotul frigiderului, eu nici nu le mai aud. Tu nu ai porumbei şi nici frigider care face zgomot. Tu ai numai linişte. Taci, nu vorbeşti cu mine şi eu trebuie să îmi imaginez în capul meu ce e în capul tău. Mi-e frică de plecare, o să plec şi tot o să rămână sub carpeta ta pufoasă. Nu pot să duc aşa ceva la final. Vreau, dar nu cred că o să pot. Îmi pare rău.

5 comentarii:

  1. :|
    Mi-e dor de o camera alba, mare, partial goala. Doar cu un pat, un scaun si un covor mare, alb, gol si pufos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ai frigider, eu am cainele vecinilor. Ditamai dobermanul. As vrea sa zic ca nu il aud, macar uneori, dar... as minti! Sunt si zgomote de porumbei, care perturba monotonia latratului de noapte.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ILANA: crede'ma, si mie
    @alex_nnic: la mine latra cainii comunitari in fiecare noapte :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant.. Dar totusi nu t-ai dori un altfel de loc, unul cu ceva mai multa personalitate (nu neaparat lux) in care sa stii ca te poti retrage in lumea viselor?
    Astept sa -mi raspunzi...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Danielix: nu toata lumea isi doreste asta?

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!