vineri, 8 mai 2009

Vecina mea e nebună

(Cărămidă peste cărămidă construiesc de ceva vreme temelia casei mele. Încetul cu încetul, uşor, uşor, puţin câte puţin pun, zilnic, încă un milimetru la ce o să fie cândva mare. Când mintea mi-e puternică, când inima îmi e slabă, cu greu găsesc cuvintele pe care încerci să mă înveţi să le rostesc. Dar tu, tu îmi dai mereu voie să fug. De ce?)

În general vecinii sunt nebuni. Dar vecina mea e cea mai nebună. Hrăneşte porumbeii şi tot coridorul e plin de rahat de porumbei. La uşa mea e plin de rahat de porumbei. Eu iubesc oamenii şi porumbeii, dar nu când fac caca la uşa mea. Vecinii tăi ce fac?

9 comentarii:

  1. vecinii mei fac sex...sa fiu sincer, uneori ma oftica treaba asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai mei ma intreaba daca nu-s intr-o secta :P
    dar tu stii asta deja. tu stii, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. vecinele mele (de modul) gatesc pe hol, pe o plita electrica! Alea de palier beau bere si mananca seminte. Uneori fumeaza ca turcii. Si atunci se simte mirosul ala urat pana in camera mea...

    RăspundețiȘtergere
  4. @laura: da, stiu deja :)
    @ILANA: la mine macar nu pute :))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu o cunosti pe vecina prietenei mele

    RăspundețiȘtergere
  6. nu vrei sa le facem cunostinta porumbeilor tai cu porumbeilor mei? :D asta pana nu le pun smoala...makr sa se infiga in ea si sa fie "porumbei de decor" X(X( :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. @PACO: nici nu vreau sa o cunosc :)
    @roxana: Smoala? :))) la asta nu m'am gandit :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. vecinii mei ma scoala cu manele. si nici macar nu stau la bloc.

    RăspundețiȘtergere
  9. tot vecina mea de camera ramane cea mai tare:))) sic sic ;)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!