joi, 25 iunie 2009

Noaptea Sânzienelor

Astă seară, magică, Maria Răducanu a cântat Sânzienele la MŢR cu sinceritate şi inocenţă. Dacă erai şi tu lângă mine poate îmi şopteai la urechea stângă fiecare cuvânt din cântec, tradus, de tine pentru mine, îmi povesteai cum te-ai născut în cea mai lungă zi din an, dimineaţa, doar ca să prinzi totul de la început şi să respiri fiecare clipă de lumină curată. Şi cu unghiile tale scurte să îmi apeşi din ce în ce mai tare carnea de pe braţ, cu fiecare notă mai sus, mai adânc. Şi da, am fost fericit, sunt fericit cu fiecare cuvânt pe care îl rosteşti de faţă cu toţi, cu toate pentru mine şi de fiecare dată când mă pupi apăsat pe gât. Pentru că doar tu mă duci acolo unde zboară toate.

(Câte zile au trecut de când te-am lăsat să faci duş în garsonieră?)

5 comentarii:

  1. am și eu obiceiul de a nu mă certa. Doar cel de a mă despărți (fizic, psihic și emoțional) de anumiți indivizi... Rar mă cert cu câte un exemplar :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ILANA: eu nu m-am despartit de data asta de nimeni :)
    @Anne: What's funny? :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!