marți, 9 iunie 2009

Zahăr ars

(Crema de zahăr ars de la tine e aşa de bună)

Violent, curat, uşor mă izbeşti de tot ce înseamnă căldură frumoasă, sufocantă, arsă, în oraşul ăsta. Minunat, greu, murdar patul tău miroase a iarbă verde, a tei şi a cereale cu lapte. Sfârşită, terminată, obosită vine povestea noastră banal, monoton, simplu spre tot ce a însemnat pentru tine numele meu. Urât, încet, trist strigi după mine pe aceleaşi străzi pe care te plimbai când aveai 3 ani, cu bunica, încet, sincer, gol, de mână. Tare, în picioare, cu spatele drept te uiţi din nou ca miercuri frumos, întrebător, lacom la mine. Bizar, straniu, transparent îmi spui şi tu că sunt un pic ciudat, diferit, altfel pentru că nu vreau să te mai ţin de mână după ce îngheţata roz, moale, dulce ţi s-a scurs pe piciorul meu. Întunecat, dureros, alb mi-a plăcut să fie astă seară pentru că doar aşa ti-am văzut clar, luminos, puternic culoarea ochiului stâng pe care îl ţineai cu încăpăţânare deschis când limba ta se întâlnea cu limba mea. Citeţ, caligrafic, frumos am scris cu vârful degetului cuvintele noastre în jurul buricului tău roz, adânc, moale. Brusc, urât, tare s-a deschis uşa de la camera ta rece, crem, cu mochetă şi ne-a spus că mâine dimineaţa începe la şapte, opt, nouă. Tu, pe pat, eu, în taxi, tu cu ochii la tavan, eu, cu ochii la fereastra ta.

(Crema de zahăr ars de la tine a fost aşa de bună)

7 comentarii:

  1. "în jurul buricului tău roz, adânc, moale" - frumoasa metafora.
    Ti s-ar fi potrivt mai degraba sa traiesti in perioada interbelica. Sa vezi atunci drame, sentimentalisme si haos. Sa vezi atunci stimulente pentru scris. Te as fi vazut undeva undeva intre o Anais Nin si un Henry Miller.
    Dar perioada interbelica s-a dus. Am ratat-o. Asta e.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))...Henry Miller si Johnuletz....hmmm:)), o comparatie frumoasa...dar am cateva obiectii (multe) pe care i le voi detalia eventual autorului blogului daca ma suna! Salutari

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: :)) ei Henry Miller, hai, deplasat, am numarul tau?
    @Melancoblegie: Da, s'a dus... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. in sfarsit post nou.
    imi place parfumul tau.
    unde gasesti atatea cuvinte?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lu: greu gasesc cuvinte, stau mult sa le caut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate n-am zis ce trebuia. unde gasesti atatea cuvinte care luate separat merg si alaturate iti creeaza impresia de haos? Asa, da :)

    RăspundețiȘtergere
  7. pai cred ca din mintea mea le iau, acolo e haos :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!