vineri, 10 iulie 2009

Cam

"Până când nu te iubeam
Unde mă culcam dormeam"

Cam obosită povestea asta cu noi în mijloc, cu Cişmigiul în stânga, cu patul în dreapt, cu pietre în spate si cu maci în faţă. Cam tristă existenţa asta cu tine pe locul doi, cu mine pe locul trei şi cu vara pe locul întâi. Cam repede merge maşina asta pe toate serpentinele gri şi lungi. Cam nesătui oamenii ăştia care vorbesc mereu despre ce fac ei zilnic la serviciu.

Cam ciudat tot sexul ăsta care se petrece pe alei pentru că pe bulevarde e prea scump. Cam veche toată muzica asta a ta. Cam naturale toate mişcările astea pe care le faci zilnic prin garsoniera din capul meu. Cam fals mesajul primit de la tine. Cam aiurea poeziile poetului poetic din tramvai. Cam greu să mergi pe apă.

Cam urât plouă de trei săptămâni. Cam am senzaţia că drumul ăsta se termină cu un zid mare, negru care nu o să se clintească atunci când o să ne izbim de el. Cred că o să îmi dai drumul pentru că o să te doară în altă parte.

7 comentarii:

  1. Ma uimeste inclinatia ta catre bulevarde... Nu traiesti cam scump, amice? Inclinatiile tale catre lux ma bulverseaza...

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, îmi plac la nebunie primele două versuri. Dacă aș fi fost sigură că nu mă mai are în lista de mess, le puneam ca status. Dar am impresia că încă mă are, din moment ce mă mai întreabă din când în când ce mai fac...

    RăspundețiȘtergere
  3. @paul: eu, scump? never :)
    @ILANA: pune versurile la status!!! ACUUUUM!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionutz, iti citesc blogul mereu. Si you're killing me. Mereu ma faci sa plang.
    Nu stia ca esti atat de talentant. Keep it up. Make me cry every day!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Vanessa: of, te fac sa plangi? asta nu e un lucru prea bun... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ba da. e un lucru foarte bun. plang pt ca ma impresionezi.

    RăspundețiȘtergere
  7. ah, in cazu asta e un lucru bun, da :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!