miercuri, 15 iulie 2009

Felii de măr şi una de pară

Lasă-mă pe mine să stau şi să te privesc de afară. O să fac doi paşi înapoi şi doi la stânga şi aşa o să mă aşez din nou acolo unde mi-ai arătat prima dată că fiecare bucată din parchetul tău arată altfel. O să închid ochii şi poate o să îmi apari din nou. O să ai în mână farfuria albă plină cu felii de măr şi o felie de pară. O să treci pe lângă mine şi o să arunci feliile de măr şi o felie de pară pe geam, cu tot cu farfuria albă. Iar o să îmi spui că şi porumbeii trebuie să mănânce ceva. O să îţi pui piciorul pe umărul meu şi o să te apeşi puternic. O să îţi striveşti în mână bluza albastră, nouă, cu guler şi dupaia cine o calcă?

(Dormi şi tu cu mine cum am dormit eu cu tine, in patul mic cu aşternuturi albe, cu un căţel la cap şi cu o pisică la coadă)


Cantec de leagan
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te!