sâmbătă, 18 iulie 2009

Dimineaţa în garsonieră

Când vreau să mergem pe jos prin toate firele de praf pe care le-am trăit aici, o să îmi aduc aminte de fiecare dimineaţă absolută de marţi. Sper că şi tu o să îţi aduci aminte de mine, aici, pe patul în care m-ai iubit în nopţile oprite de fiecare dimineaţă un pic cam repede, cu cearcăne la ochi şi fără prea multe cuvinte. Aşa sunt eu dimineaţa, dar tu ai învăţat asta destul de repede. Aş vrea să nu mai fiu aşa dimineaţa pentru că ştiu că nu o să îţi placă niciodată.

O să încerc să te strâng, să te adun în fiecare haină aruncată pe fotoliul de lângă geamul de pe care am privit pentru un timp, lumea. Am privit lumea, în chiloţi, sau fără chiloţi, dar împreună.

Tu poate nu o să uiţi că patul a fost prea mic, dar eu nu o să uit că în patul ăsta, timp de cine mai ştie câte zile, dimineaţa te-am luat în braţe ca să te trezesc. Îmi pare rău dacă nu ţi-a plăcut asta, dar sper că înţelegi felul în care timpul, norii, lucrurile şi muzica au curs în piesa noastră, puţin previzibilă, dar atât de frumoasă. O să te păstrez în aşternutul verde, dar şi în cel albastru, pentru că amândouă miros a tine. O să te păstrez şi în dulapul cu prea multe umeraşe şi prea puţine haine, pentru că şi tu ai avut acolo, odată, o bluză.

Dar acum o să mai rămân un pic singur aici, pentru că aşa am fost şi prima oară. Singur, cu mobila asta care nu îmi plăcea, dar care, cu ajutorul tău, a luat altă formă. O formă de care sunt convins că o să îmi fie dor. O să o las aşa, nu o pun la loc, pentru că arată mai bine. Să nu uiţi covoraşele pe care le-am cumpărat împreună cu 7 lei bucata. Un pic mai ieftin ca pachetul de ţigări care a stat mereu pe masă, lângă i-podul mic şi albastru.

O să opresc acum şi aerul condiţionat pentru că vreau să simt căldura de afară, căldura de care toţi vrem să scăpăm, dar pe care mulţi o căutăm toată iarna. O să las aici perdelele care miros a parfum, a fum de ţigară şi a primăvară. O să îmi iau toţi papucii de la tine şi fularul şi tricourile şi cărţile şi pozele şi pălăria. O să ascund sub bibliotecă un bilet pe care o să scriu fiecare zi petrecută în garsonieră, cu bune, cu porumbei, fără apă caldă şi fără televizor. Când mai treci pe aici, te rog eu caută biletul şi dă-l mai departe, să se bucure şi alţii de ce ne-am bucurat noi doi.

Acum plec, cu multe bagaje, fără să mă mai uit pe ferastră, tu nu eşti lângă mine, dar muzica noastră încă se aude. Rămâi cu bine în garsoniera mea, în garsoniera ta, în garsoniera noastră plină. Cum te-am iubit aici nu o să te mai iubesc altundeva.




James Blunt - Goodbye My Lover
Asculta mai multe audio Muzica

6 comentarii:

  1. e a treia mea săptămână într-o garsonieră...
    Oare la fel va fi și pentru mine peste două săptămâni, când voi fi nevoită să plec acasă?

    RăspundețiȘtergere
  2. e greu pentru ca am trait multe chestii aici in garsoniera, a fost prima mea garsoniera, u never forget ur first, right? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. of.. laura empatizeaza cu ino si e putin trista acum

    RăspundețiȘtergere
  4. morning always comes to soon :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Urmează să mă mut într-o garsonieră. Parcă nu mai vreau.
    E prea amară cafeaua în dimineaţa asta. Şi nu mai am decât 4 ţigări.
    Scrii mişto.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!