marți, 29 septembrie 2009

În picioare

(Prin buricul tău a trecut dragostea mea pentru tine, dar nu şi dragostea ta pentru mine. Dragostea ta pentru mine nu a trecut prin nimic pentru că nu a existat niciodată. Am trăit doar eu, singur, cu impresia că trăiesc ce îmi oferi tu. Când mi-am luat bagajul şi ţi-am spus că plec mă aşteptam să faci şi tu ceva, să spui ceva, aşa ca în filmele de căcat americane. Dar tu ai stat şi ai rânjit în pragul uşii.)

Când am căzut pe scări cu tine, tu ţi-ai rupt pantofii, iar eu mi-am rupt gâtul. Cu pantofii rupţi poţi să mergi mai departe, dar cu gâtul rupt nu te mai poţi ridica în picioare. Singur. Singur nu te mai poţi ridica în picioare cu gâtul rupt. Împreună cu cineva, care să te tragă de umeri în sus, poţi să te ridici şi asa cu gâtul rupt, în picioare. Şi poate, în timp, te relaxezi şi printr-un simplu "trosc", ţi se pune gâtul la loc. Şi o să poţi să stai din nou singur, în picioare.

7 comentarii:

  1. mereu o poti lua de la capat. trebuie doar sa crezi in tine, in faptul ca maine este o noua zi...si zambeste cat mai des si cat mai mult...
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. scuză-mă că vin eu și stric ce zici tu aici, dar nici cu un altul nu te poți ridica cu gâtul rupt. Eu mi l-am rupt, la propriu și chiar nu poți. Vreo lună! dacă ai noroc.
    Ce-i drept, nici n-am avut pe cineva mai special să mă pună pe picioare ... poate ar fi funcționat...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ferdinand: e simplu, nu?
    @ILANA: of, imi pare rau ca ti'ai rupt gatul, sincer :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ILANA: mii de scuze daca mai sus era vorba despre gat rupt pe bune...imi pare rau pentru tine ca ti l-ai rupt. Eu una sincer am inteles ca omul a simtit ca se rupe cu totul, incepand cu gatul, cand si-a dat seama ca din toata relatia doar el a creat si a simtit sentimentele alea puternice pe care le naste doar omul pentru un alt om.
    M-am gandit ca este o metafora, niste cuvinte pentru a descrie niste sentimente. Imi pare rau daca era vorba de altceva... :D

    @Maximum: nu e simplu sa o iei de la capat, dar merita sa incerci. In ceea ce priveste zambitul...da..este simplu. La inceput este doar un gest, cu timpul chiar o sa simti ca zambesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. da maximum, o sa vezi, o sa fie bine :P

    RăspundețiȘtergere
  6. ionut, tu stii cine iti scrie acuma... scrie, ionut, caci daca scrii te numesti scriitor. scrie mereu - azi mai bine, maine mai prost, dar scrie. daca nu vei exersa, nu vei progresa. scrie, ionut, cei ce tin la tine te citesc. noi tinem la tine

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!