miercuri, 11 noiembrie 2009

Cu P de la ceafă

(M-ai visat într-o noapte, eram dezbracat, rodeam un creion pe o foaie de plăcintă. Ce căuta acolo foaia de plăcintă?)

Nişte atingeri ciudate într-o sală de cinematograf plină şi întunecată pot părea un pic deplasate când noi doi suntem protagonişti. Lovituri nevinovate de picioare şi de coate, popcorn scăpat pe jos şi adunat uşor cu frecat de mine când te ridici, toate astea fac să mi se scoale părul în cap, părul de pe mână şi părul de pe picioare. Sincer aş prefera să pui degetul direct pe rană şi să spui din prima, cu palma moale, ce vrei, ce îţi doreşti şi cum vrei. Toate tatonările astea mă cam obosesc şi mă frustrează. Mă strâng chiloţii pe scaunul ăsta pe care au mai stat atât de mulţi înaintea mea şi vreau să ajung acasă să ţi-i dau jos şi să mi-i dai jos. Mi s-au rupt şosetele de la atâtea plimbări prin toamnă, prin amintirile prea puţin relevante şi prin tot felul de suflete greşite. Vreau să te plimb prin pat, fără şosete, prin aşternuturi, fără regrete şi fără lumânări parfumate. Să îmi arăţi şi să îţi arăt, să mă convingi şi să te conving că iubirea e atunci când stăm în noroi, în frunze şi în pietre, dezbrăcaţi, aşa cum am venit şi aşa cum o să plecăm. Iubirea e atunci când simţi, când vrei, când poţi să închizi ochii doar că te-am strâns eu de ceafă.

4 comentarii:

  1. Mi se ridica parul din cap, de pe maini si de pe picioare de fiecare data cand citesc, fie si un rand, scris de tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mult...pentru ca este frumos.ce, cum spui si de ce si pentru k este intr-un "tu".

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmm....imi place mult....pentru ca e frumos.e frumos ce descrii,cum si de ce...si pentru ca este dintr-un "tu"....

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!