miercuri, 18 noiembrie 2009

Ieşi!

Forţele pe care mi le transmiţi când stai în picioare lângă pat şi te uiţi prin mine la lume, mă înfrâng mereu şi mă hipnotizează. Mă ridic mecanic, ca o bucată de lemn şi te sărut fără să îmi mişc mâinile şi fără să îţi bat inima. Te dezbrac cu dinţii, violent pentru că nu pot să îmi explic pasivitatea de care dai dovadă când priveşti lumea prin mine. Mă enervează figura ta de ceară şi te arunc spre podea sperând că astfel o să reacţionezi şi tu la forţele mele. Dar tu, într-un gest absurd, cu picioarele desculţe, păşeşti apăsat spre masă, îţi desfaci o ciocolată şi muşti din ea cu ochii mari şi privirea prin mine. Mă urc resemnat, pierdut, dezbrăcat într-un picior, în patul care altădată era moale. Acum sunt plin de zgârieturi de la toate aşternuturile aspre, gri şi de la multe cafele amare băute lângă tine. Nu mai încerc să îţi dau viaţă, o să te dau afară din garsonieră, o să îmi spăl vasele singur şi o să pun covoare pe jos. Nu mai pot şi nu mai vreau să mă zgârie pereţii pe care tu i-ai zugrăvit.


Royksopp - Only this moment
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te!