luni, 30 noiembrie 2009

Pe cuvertură

Câtă dragoste a văzut cuvertura asta numai ea ştie. Sub ea, dar mai ales pe ea, ne-am iubit eu cu tine, cu ochii închişi, cu gura deschisă, dar cu sinceritate.

Mi-ai spus că mă iubeşti aici, cum iubeşte un şobolan întunericul. Mi-ai dat să mânânc aici, încet, lin, cu guri mari de aer între înghiţituri. M-ai ţinut în braţe aici, strâns, cum se ţin copiii de garduri când părinţii vor să îi ducă la şcoală. M-ai învăţat aici să mă joc cu fiecare părticică din spatele tău.

Ne-am lungit dimineţile pe cuvertură cât am putut noi de mult. Ne-am căutat prin ea şi când ne uitam la filme şi când citeam romane şi când ne certam, dar şi când plângeam. Cuvertura asta te cunoaşte mai bine decât te cunosc eu. Cuvertura asta mă cunoaşte mai bine decât mă cunoşti tu.

Nu o să spăl prea curând cuvertura, chiar dacă are pete maro, pete albastre, pete roşii sau verzi. Petele astea, pe cuvertură sunt tabloul nostru pe care încă îl pictăm cu zâmbetul pe buze, cu soare afară, soare care aşteaptă cot la cot cu noi zăpada.

7 comentarii:

  1. Am dat din greseala pe blogul tau...scrii foarte interesant... si pentru ca suntem in aceeasi zodie eram curioasa sa stiu in ce zi esti nascut?!Sper sa nu fi pus o intrebare prea indiscreta:D!

    RăspundețiȘtergere
  2. ha, ce romantic esti ;;)
    puppy eyes :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pe 10 ian sa vii la mine, ionut..nu vei regreta

    RăspundețiȘtergere
  4. @dy: da, stiu, puppy eyes :))
    @anonim: la tine pe cuvertura?

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!