luni, 23 noiembrie 2009

Pe uşă

Cu mâinile pe uşă, cu sucul pe gresie şi bomboanele pe masă ne-am privit adânc, din nou, în ochi. Te-am ţinut cu mine în hol şi-am vrut să te întorc în pat doar pentru că tu duci la distrugerea mea, ca un cataclism pentru planetă, ca un foc pentru chibrituri. Ţi-am strâns degetul tare în palmă să te doară şi te-am muşcat de buze când şoriceii se uitau ruşinaţi la noi. Catarama curelei mele se lovea de podea şi scotea zgomotul metalic, natural, zgomot ce ne uneşte de fiecare dată când ne intersectăm privirile.

(Tu cu mine, eu cu tine, tu cu altul, eu tot singur, tu în mintea ta, eu în mintea mea, împreună doar pe uşă, cu răsuflarea în ceafă.)

Trecem acum în altă etapă, mergem pe acelaşi drum, tot înainte, pe benzi separate, pot să te văd de aici, tu poţi să mă vezi de acolo, nu ne mai atingem, te iubesc doar când ai ochii închişi şi gura deschisă!

Un comentariu:

Exprima-te!