joi, 3 decembrie 2009

Despre mine, în general.

(Putere poporului! Putere poporului! Putere poporului!

Poporului putere să îi dăm căci nu vrem altceva decât plăcere! Suntem eroii poveştii, deci nu trebuie să ne salveze nimeni! Nu avem nevoie decât de ţigări, ziduri şi cuvinte, creioane colorate şi oraşe despuiate! Lăsăm urme pe toate străzile pe care trecem, urme ca de melci, să ştie toţi că pe aici am fost noi, împreună şi goi. )

Am aproape un metru şi optzeci de centimetri şi aş vrea să fiu mai înalt. Nu m-am mai tuns aproape de două luni şi abia aştept să ajung la frizer. Mă gâdilă părul pe ceafă de fiecare dată când bate vântul.

De fiecare dată când mă trezesc dimineaţa şi îmi propun să duc gunoiul, uit să duc gunoiul. Beau multă apă direct din bidonul de 5 litri. Am 4 căni urâte pe care le folosesc doar când îmi intră oameni în viaţă şi vor să bea apă.

Urăsc să spăl vase! Când o să fiu mare o să îmi angajez un om să îmi spele vasele. Îmi place să fac duş cu apă fierbinte să vad cum mi se înroşeşte piele pe corp. Baie nu fac aproape niciodată pentru că nu am răbdare să se umple cada. Îmi gătesc mâncarea pe care o mănânc aproape zilnic.

Consider că sexul e cea mai mare plăcere fizică. Nu aş face sex non-stop. Am un pom în garsonieră. Până acum două săptămâni am crezut că moare. Am descoperit însă, că pe măsură ce îi cad frunzele, îi cresc altele. Azi mi-am dat seama că s-a mai şi înălţat. Vorbesc cu el în fiecare zi. Nu vreau să se simtă neglijat.

Îmi plac petrecerile mari, cu oameni frumoşi şi mai prost îmbrăcaţi ca mine! Mi-as cumpăra un sacou galben-lămâie, dar nu aş avea curajul să îl port. Am gresie în toată casa dar nu mi-a fost niciodată frig la picioare. Mănânc multe banane şi beau lapte. Niciodată împreună.

Nu prea ştiu să mint. Mi-e frică să zbor cu avionul. Mi-e ruşine să plâng de faţă cu alţi oameni şi nu îi înţeleg pe oamenii care plâng la televizor. Cred că plânsul e ceva intim ca şi masturbarea. Nu o să mă vezi niciodată că mă masturbez pe stradă.

Ascult multă muzică, de toate felurile şi nu mi-e ruşine cu asta. Nu îmi place să mă uit în ochii oamenilor de la metrou. Am cele mai ciudate imagini despre moartea proprie. Am şi o imaginaţie foarte bogată. Când scriu sms-uri vizualizez mereu figura şi postura corpului celui care va citi sms-ul. Pot să am un ton foarte serios când vorbesc prostii.

Nu cred până nu văd. Am nevoie de dovezi fizice de fiecare dată. Sunt uşor influenţat de oamenii pe care îi iubesc. Mi-am declarat de multe ori dragostea faţă de anumiţi oameni şi am minţi aproape de fiecare dată. Mă consider inteligent. Şi câteodată frumos. În momentul ăsta am geamul deschis şi mi-e frig. (Următoarea propoziţie ţi se adresează direct ţie.) Îmi place de tine. Mi-a plăcut ieri tare şi astăzi un pic mai mult.

(O să pleci acolo departe şi sunt convins că şi acum când mă citeşti cu o cană de ceai în mână tot la avion, la bagaj şi la India te gândeşti. O să fie cel mai frumos an din viaţa ta în altă lume decât asta. O să te îndragosteşti şi totul o să fie ca o vacanţă. Cea mai tare vacanţă!)

6 comentarii:

  1. As putea sa insir o mie de lucruri despre tine. Cum ar fi ca nu-ti place branza de oaie. Sau zacusca.

    Iti gatesti mancare buna si sanatoasa, cu ea si cu pomul ai rabdare, poate cu timpul ai sa ai rabdare si cu apa din cada. Imi place sa cred ca o sa te inspire cineva.

    Dansezi ca o vedeta si ii faci pe toti cei care se nimeresc sa-ti fie prin preajma sa se simta prost.

    Scrii atent si concentrat. Spre deosebire de diluarea cu care te uiti la televizor.

    Tii minte versurile de la toate cantecele pe care le auzi.

    Cateodata esti putin paranoic, dar asta ajunge sa faca parte din farmecul tau personal.

    Esti inteligent. Si intotdeauna frumos.

    Te iau cu mine in buzunar in aventura mea din India. Iau o bucatica din tine si o mut prin avioane si o plimb cu mine pe peste tot. Pana cand ne reintalnim si o sa fii putin mai intreg.

    Mie imi spui Amelie. Ma imbratisezi cu drag si-mi spui Amelie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam ca inca mai exista astfel de persoane...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sarah - la ce te referi prin "astfel de persoane", e de bine sau nu?

    @Ionuţ - modul stilul în care scrii îmi aduce aminte de dadaism. tu totuşi scrii mult mai ordonat. pardon, tu scrii ordonat :)
    keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!