marți, 15 decembrie 2009

O să te învăţ

(Când stai în faţa mea cu atâta gol în ochi, trebuie să alegi prin ce parte vrei să trec pe lângă tine. Dacă trec prin stânga, sunt convins că nu o să reuşeşti să mă prinzi de gulerul paltonului pentru că ştiu că te-ai lovit la mână. Dacă trec prin dreapta există riscul să mă lovească o maşină. Şi atunci o să mă doară capul şi nu o să mai ştiu cine eşti.)

Treci prin dreapta, să te lovească maşina mare, fără girofar şi fără faruri. O să uiţi de mine, căzut pe gheaţa albă, cu o mână pe cap şi cu sânge sub ea. O să uiţi cum mă cheamă, cum arăt şi cum îmi stă părul dimineaţa.

Şi atunci, o să vin la tine, cu gol în ochi, dar cu pieptul rupt în două. O să îmi vezi inima cum zvâcneşte tare şi o să crezi că aşa arată frumuseţea. O să te ridic încet, cu mâna mea peste mâna ta cu sânge sub ea şi o să îţi spun din nou cum mă cheamă, numai că de data asta altfel. O să zâmbesc doar cu gura, nu şi cu ochii. O să vorbesc puţin, şoptit, doar când trebuie.

Cu mâna după umerii tăi o să îţi scriu paşii spre camera din blocul gri, care nu mai miroase a ud, miroase a linişte şi patul are perne mov. Cu greu o să înregistrezi tot ce am desenat pe pereţi împreună, şi o să te miri de fiecare linie trasă incorect de tine. O să te spăl cu grijă, în baie, în cadă, de pietre şi noroi şi o să te liniştesc când o să te doară.

O să te învăţ să mergi lângă mine, o să te învăţ să îmi strigi noaptea numele, o să te învăţ să mă vezi numai pe mine, o să te învăţ pur şi simplu să mă iubeşti. Şi de data asta o să mă iubeşti cum vreau eu, pentru că tu nu mai ştii cine sunt sau cum mă cheama înainte să treci prin dreapta.

(Ah, şi tot eu sunt ăla egoist...?)

2 comentarii:

  1. I'm in..Kiddin'..Desi..mi-ar place sa pot face asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. ''Şi atunci, o să vin la tine, cu gol în ochi, dar cu pieptul rupt în două''
    Superb!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!