marți, 26 ianuarie 2010

Aniversare

Astăzi, anul Domnului 2010, luna 1, ziua 27, dragul de blog împlineşte un an. (încă mai face caca pe el)

Zi şi tu, aşa, de curiozitate, de ce îţi place de blog? (să se simtă şi el bine)

Dacă nu îţi place de blog, să taci!

21 de comentarii:

  1. La multi ani, sa-ti traiasca!

    De ce? Pentru ca scrii frumos. Si in cazul tau frumos nu este egal cu misto, cool, trendy, de milioane sau k-lumea ;).

    RăspundețiȘtergere
  2. pe blog la tine:
    -plang
    -invat sa apreciez ce am langa mine
    -visez
    -citesc cele mai frumoase combinatii de cuvinte
    -ma simt inspirata
    -miroase a 212 sexy men ;)

    Sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ca ma regasesc...

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru că prin orice post de-al tău, simt că respiră, că are viaţă!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu blogul ne place atat de mult pe cat ne placi tu. deci noi pe tine te vrem.

    RăspundețiȘtergere
  6. mi se pare ca-i la fel de pasionat ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu nu scrii frumos.
    Scrii cu feeling.

    La cât mai multă inspiraţie, şi trăiri intense:)!

    RăspundețiȘtergere
  8. îmi place că „încă face caca pe el”, ceea ce mă ajută să văd că e uman.
    Și-mi place că are curajul să arate ce eu n-am curaj să spun.

    RăspundețiȘtergere
  9. la multi ani!
    si sa stii ca uneori e greu sa spui de ce iti place ceva/cineva. Pur si simplu se intampla.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place pt ca ma impresionezi de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mult inainte.
    Eu te-am citit pentru ca scriai cele mai frumoase declaratii de dragoste. Si aveam nevoie sa le citesc.
    Acum scrii cele mai frumoase declaratii de singuratate. Si am nevoie sa le citesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru ca blogul tau este un univers al iubirii, iar cand citesc ce scrii pot sa simt efectiv fiecare cuvant si ma las sa ma scufund in fiecare post de-al tau. Pentru ca ma imbeti cu toate cuvintele tale si pentru ca dupa fiecare post, imi e tare greu sa revin la realitatea mea. Vreau si eu o lume ca a ta! La multi aani!

    Oana Neaga

    RăspundețiȘtergere
  13. Multi ani de cuvinte, sentimente, ganduri, trairi...imi este drag ceea ce e dincolo de ce scrii..realitatea vazuta din varf de copac..din umbre lasate de oameni...din pasi petrecuti pe strazi...din ceea ce esti tu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Parca ieri se nastea:)...daca vrei impresiile mele sincere acept un cocktail in bordello cat de curand :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani ! :)

    p.s. zilele cele mai importante din an te prind in sesiune >:P :))

    La multe cuvinte !

    RăspundețiȘtergere
  16. Blogul va multumeste tuturor pentru cuvintele frumoase!

    (@laura: bordello e o bodega prin lipscani! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru ca modul tau de a descrie lucrurile este mai artistic decat modul meu de a descrie poate aceleasi lucruri. Si pentru ca nu pot sa citesc toata povestea intr-o zi, cum as proceda de obicei, ci ma obligi sa o citesc fila cu fila, zi de zi.
    La multe lucruri frumoase care sa te faca sa simti frumos!

    RăspundețiȘtergere
  18. fiecare cuvant esti tu, asa cum te stiu de ani de zile! the show must go on! be inspired!

    RăspundețiȘtergere
  19. Blogul tau e nascut in aceeasi zi cu mine. Sa fie oare un semn? :)
    Desi mesajul meu vine mai tarziu, la cat mai multe posturi incarcate de sentimente frumoase iti doresc! Sa ai inspiratie divina :)
    [Silvye]

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!