joi, 7 ianuarie 2010

Îmi pare rău

Îmi pare rău că eu sunt cel care îţi rupe inima, sufletul, raţiunea şi plămânii în două. Îmi pare rău că am spus lucrurile pe care le-am simţit cu ţigara în mână, cu geamul deschis, dar cu primăvara în minte.

Îmi pare rău că tu crezi că nu mi-am ales bine momentul, dar pentru mine alt moment nu exista. Doar atunci, seara, după şase, cu televizorul închis, cu laptopul pe jos, cu mine în picioare şi cu tine pe pat. A fost simplu, nu am folosit prea multe cuvinte pentru că şi tu ştiai ce urmează să îţi spun.

Nu mai bine tăceam?

4 comentarii:

  1. NU zic si eu ca tizul meu de mai sus :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Parerea mea:e bine ca ai zis-o desi... dupa.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu o să tac...
    o să zic tare, cu privirea la... tine dacă așa ceva e posibil...un sincer la mulți ani! ;)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!