miercuri, 13 ianuarie 2010

Scrisoare de dragoste

Dragă iubire,

Pe bănci, în parcuri, nu o să ne sărutăm prea curând pentru că ei nu sunt pregătiţi pentru noi şi nici noi nu suntem pregătiţi pentru ei. Ne-ar lovi mai tare ca un tren şi nu ştiu dacă ne-am reveni vreodată din asta. O să te ascund de alţi ochi, de alte mâini şi de alte limbi. Aşa mă simt şi eu în siguranţă, în braţele tale, nu pe bancă, nu în parcuri.

În casă, când nu mai e nimeni prin alte paturi, o să îţi dau tot ce conţin eu fără să mă aştept ca tu să îmi dai ceva înapoi. Egoismul meu e mai mare ca al tău, aşa a fost mereu. Eu ţi-aş spune noapte de noapte cum te-aş iubi a doua zi dacă nu mi-ar fi frică de tine. Da, mi-e frică de fuga ta. Zici că te sufoc şi pleci.

Aşa că tac. Tac şi conţinutul meu se umple de tot ce nu vorbesc cu tine. Eşti mereu în mine, cu picioarele sub plapumă şi cu mintea pe deasupra. Şi eu încerc să mă abţin. Aşa că mă uit în tavan şi desenez cu carioci imaginare câte un soare, o casă, un gard şi nişte iarbă. De la grădiniţă numai asta ştiu să desenez. Nimeni nu a avut curajul, răbdarea şi poate nebunia să mă înveţe să desenez altceva. Dacă aş şti să desenez oameni, toţi ar avea mintea mică, dar inima mare. Dacă s-ar iubi numai proştii între ei, lumea ar zâmbi pe bulevarde.

Dragă iubire, nu îmi mai pune întrebări. Evită minciunile.

Dragă iubire, viitorul contează, nu trecutul.

10 comentarii:

  1. "Dacă aş şti să desenez oameni, toţi ar avea mintea mică dar inima mare."

    Drăguţă viziunea ta :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea frumos si adevarat; dar de ce nu treci peste frica? De ce nu vorbesti? De ce nu explodezi? Carpe diem Johnuletz!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. vei si maine aici?...iti simt prezenta desi in jurul meu nu e nimeni...e doar linistea ce ne uneste pe amandoi... no other love...voi trai in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum te-am gasit. Am citit pe nerasuflate tot. Ador cum scrii. Tine-o tot asa! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca ne revenim!Esti bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. "Draga iubire, viitorul conteaza, nu trecutul."

    Prea putina lume intelege asta..



    ..

    RăspundețiȘtergere
  7. m-ai facut sa reincep sa scriu. mersi. :)
    primul post pe naul asta chiar ti se datoreaza tie

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim: asa e!
    @Roxana: sunt onorat! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. vaii ce frumos scrii! nu mi-am dat seama de acest lucru de la CNSC:)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!