luni, 18 ianuarie 2010

Vodka

Când am băut pentru prima dată vodkă, lumea s-a schimbat. Am privit de atunci atât de mulţi oameni, încât feţele lor mi se par acum de necitit. E ca atunci când spui "creion" de prea multe ori. La un moment dat nu mai are nici un sens.

Aşa e şi cu feţele oamenilor: când te uiţi prea mult la ele ţi se par din ce în ce mai urâte. Nu mai au nicio simetrie, nicio armonie, sunt doar nişte forme ciudate. Până şi tu ai acum o faţă ciudată. M-am uitat prea mult la ea. Dacă ai fi o bucată de lemn te-aş bate în cuie de podea şi aş călca pe tine în fiecare dimineaţă când m-aş da jos din pat. Aşa aş sti că sunt cu tine, dar nu te văd.

(Piesă cu piesă, aşa îţi dau drumul de câteva zile, de fiecare dată când deschid uşa de la garsonieră. Pas cu pas îmi ieşi din cap când merg pe stradă cu ochii în cer şi inima în pământ. Tu ai reuşit să mă atingi pe mine, pe întuneric, cu ochii închişi, când nu era zăpadă afară. M-ai atins cu frig în palme, dar încă sunt vânăt pe picioare. Dar pe rând, uşor, totul se vindecă.)

Au trecut 21 de ani de când m-am apucat să trăiesc. La început, nu ştiam că nu e bine să mănânci zăpadă galbenă, dar undeva pe parcurs, cineva mi-a spus că trebuie să faci alegeri înţelepte, să distingi răul de bine şi galbenul de alb. Mi-a intrat asta bine în cap şi ieri am hotărât că o să iau tot din tot.

(Sunt perfect de acord că poţi să iubeşti doi oameni în acelaşi timp, dar tu iubeşti toţi oamenii în acelaşi timp.)

3 comentarii:

  1. "au trecut 21 de ani de cand m-am apucat sa traiesc." asta e geniala, trebuie inregistrata! by the way, happy birtday for yesterday!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, nu toti oamenii...doar doi.cel pe care-l ai si cel la care speri. pe primul il iubesti pentru ceea ce e, pt ca te face sa razi si pt ca nu-ti poti imagina o dimineata fara el.pe al doilea il iubesti pt ca-l crezi minunat. el e minunat doar in mintea ta. nu e loc pt un al treilea aici.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!