sâmbătă, 20 februarie 2010

Ce fac eu pentru tine

Ai fi putut să faci parte dintr-o capodoperă, dar ai ales să îmi laşi doar pahare de plastic cu scrum în ele. Te plângi că nu îţi răspund la mesaje, dar tu nu ştii că mi-e frică să îţi strivesc cuvintele care îmi dau sensul. Le las acolo, mici, pe un ecran care îmi luminează patul în fiecare noapte.

Nu îţi place când merg în faţa ta pe stradă, dar nu ştii că fac asta doar ca să mă asigur că fiecare bucată de ciment pe care urmează să calci e reală şi nu o să îţi strice cumva picioarele atât de atent făurite. Îmi spui că atunci când ţipi la mine ar trebui să ţip şi eu la tine. Nu concep asta, mă tem că sufletul tău nu poate înţelege drumul pe care aş vrea eu să-l urmeze. Te întreb mereu de prietenii tăi şi nu de tine pentru că vreau să descopăr peste un an, în 2011, ceva nou la tine. Nu vreau să ştiu totul acum.

Lalele sunt mereu la florării, le-aş lua pe toate, pentru tine, dar cred că o să te plictiseşti de ele. Lasă-mă să caut altă floare, care să te definească mai bine.

Nu te ţin noaptea în braţe pentru că mă uit la tine şi când simt că dormi îţi spun iubirea. Tu nu mă auzi, dar eu o spun în fiecare noapte.

Sunt defect, nu îţi place de mine aşa, dar şi eu te iubesc în imperfecţiunea ta. Acolo e frumosul.

10 comentarii:

  1. ce frumos e sa poti iubii pe cineva asza cum e el,chiar si imperfect sa fie.,,Acolo e frumosul'',foarte bine spus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ca m-ai uns la inima pe bune cu finalul asta!!!Bravo imi place!!Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...o declaratie atat de minunata precum o sculptura de Michelangelo.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos la sfarsit.Intr-adevar, arta si frumosul estetic in genere se trag din imperfectiune.O sa mai trec pe blogul dvs.Placut impresionat.

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=yaUwrIyKiNk

    RăspundețiȘtergere
  7. "nu stii ca fac asta doar ca sa ma asigur ca fiecare bucata de ciment pe care urmeaza sa calci e reala si nu o sa iti strice cumva picioarele atat de atent faurite" este a doua expresie care m-a fermecat pe blogul tau. Prima este "iubirea ta pentru mine nu mai e scrisa cu rosu pe buzele tale" dintr-un post mai vechi.

    Astea sint cu adevarat declaratii de dragoste. Imi doresc sa le fac si eu cu prima ocazie :D

    RăspundețiȘtergere
  8. cand te faci mare, sa publici intr-o carte toate posturile astea...vor fi revelatoare ptr multi

    RăspundețiȘtergere
  9. scrii frumos..dar, mai ales, simti frumos.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!