duminică, 14 februarie 2010

Ilegal

Ce faci tu în lume se cheamă crimă. E împotriva legii să foloseşti inimi, mâini, picioare şi minţi, să te joci cum vrei cu ele şi să le arunci pe un trotuar, într-un oraş, într-o noapte. E caz penal când rupi bucăţi din oameni şi îi laşi singuri. Nimeni nu ştie să îşi pună părţile la loc. Şi aşa, cu goluri, răni şi urme, oamenii nu mai ies din case, dar îşi ies din minţi. Te foloseşti de trupuri mari, mici, albe sau mai puţin albe şi te duci pe tine sus, dar îi laşi pe ei jos. Şi unii nu mai ştiu să se ridice. Eu nu mai ştiu să mă ridic.

Dragostea ta e ilegală şi încerc să demonstrez asta, dar am nevoie de martori. Nimeni nu e de faţă când scoţi arma. Sau dacă sunt, oamenii îşi acoperă ochii, urechiile şi gura, pleacă, aleargă şi se duc să vomite după colţ. Toţi au fost acolo, cu arma în faţă sau cu arma în mână şi ştiu că aşa trebuie să decurgă lucrurile. Când unul trage, altul îşi face loc în spatele lui şi îl strânge de burtă. Şi aşa începem uşor uşor să respirăm altfel.

Nu mai am nevoie de dovezi. Se vede din felul în care păşesc în bălţi că tu ai comis o infracţiune. Toată lumea ştie pentru că acum am o gaură în stomac. Te caut să îţi pun cătuşele, să te leg de pat, să ma uit la tine cum te uiţi la filme, filme pe care eu le regizez, filme în care tu joci, dar nu reuşeşti să câştigi premii. Şi o să te leg la gură. Să taci şi să vorbesc numai eu. Şi o să te vorbesc pe tine până când te consum, până când nu o să mai ai semnificaţie.

Şi atunci, poate, o să intri în legalitate.

6 comentarii:

  1. extraordinar m-ai vazut, omule

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te omoara sa scrii mereu despre dragoste si dezamagire? Eu incerc sa ma abtin..

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca o sa ma reinventez un pic,ma tot gandesc la asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E o dovada de curaj, oricum, ca un barbat sa se recunoasca invins de... neiubire.
    Superb.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici mie nu imi place ce ai scris; sunt de acord cu reinventarea...poate vei incepe sa scrii iarasi frumos; mi-a placut perioada in care ai scris frumos; perioada in care totul era frumos. Acum in loc sa te deschizi, te inchizi; si de acolo trimiti sageti; nu ar fi bine sa fie iarasi frumos? make it happen pentru ca tu poti! te sarut mai dulce ca alaltaseara

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!