sâmbătă, 6 februarie 2010

Leapşă

Ţiţi Fursec mi-a dat o leapşă cam grea. Am să o adaptez având în vedere ca am vreo 300 de melodii pe Ipod şi o să scriu câteva nume de artişti care se regăsesc în playlistul meu.

Adele
Alexandrina
Amy Winehouse
Arctic Monkeys
Ayo
Bryn Christopher
Carla Bruni
Coldplay
Daft Punk
Daniel Merriweather
Florence + The Machine
James Morrison
The Killers
The Knife
Kings of Leon
Lily Allen
Madonna
Maroon 5
Michael Buble
Paolo Nutini
Roisin Murphy
Royksopp
The Script
Sneaky Sound System
Snow Patrol
Sophie Ellis Bextor
Take That
The Ting Tings


Leapşa merge la cei care au timp şi răbdare să îşi scrie pe bloguri muzica de pe Ipod! :)

7 comentarii:

  1. merge și din mp4 player?
    Că de-i vorba aia din laptop, mai bine fac un print-screen la folder :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tre' să-i încerc pe Bryn Christopher, Florence + The Machine, Michael Buble şi Sneaky Sound System. Play-listul tău arată şi sună bine :).

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ilana: merge merge! de pe ce vrei tu!
    @Titi: pai sa ii incerci ca's tari! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place lista! o leapsa buna ca sa aflam despre gusturile-ti muzicale

    RăspundețiȘtergere
  5. of.. se vede ca esti la brasov... nu mai e garsoniera care sa te inspire..

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ai facut sa ma uit cate cantece am in ipod - 12473!!!! - trebuie sa scriu pana maine toata lista, mai bine ii mentionez doar pe cei care-s pe repeat: Maroon 5, Leonard Cohen, Sin Banderas, Eric Clapton, The Killers, Sia, Julieta Venega, Eros Ramazotti, Stereophonics, Amy Winehouse, Robbie Williams, John Legend, Juanes , Keane, Gwen Stefani, Mika, Adele, Cesaria Evora, Ella Fitzgerald, Frank Sinatra, Elvis, Antigone Rising, Justin Timberlake, Kanye West, Belinda, La Oreja de Van Gogh, Buffalo Tom, Bryn Christopher, The 88, Camila, Dishwalla, Lily Allen, Alejandro Sanz, Imogen Heap, Regina Spektor, Dashboard Confessional, Mattafix, A Fine Frenzy, The Cardigans, Jason Mraz, The Script, Kings of Leon, Adam Lambert, Florence and The Machine!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Te-am aflat intamplator si-mi place ce faci. Cred ca am sa mai poposesc pe-aici:)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!