marți, 16 februarie 2010

Primăvara

(Îmi place să mă spăl. În fiecare dimineaţă. Îmi place apa caldă şi felul în care miroase gelul de duş. Mă bucură felul în care arată ghetele după ce le dau cu cremă şi felul în care arată oamenii pe stradă la opt dimineaţa. Îmi place să ies afară, să fie frig şi soare.
Nu refuz niciodată ţigări fumate cu persoane pe care nu le cunosc şi nici discuţii puerile, patetice, despre sufletul meu pur, noaptea.
Îmi place să merg singur pe stradă. Şi îmi place să mănânc brocoli.)

Aştept, şi eu, ca tine, primăvara.

7 comentarii:

  1. Eu deja mi-am pregatit bicicleta pentru primavara :). Abia astept sa colind bulevardele capitalei.

    RăspundețiȘtergere
  2. abia aștept să mă plimb cu rolele prin parcuri, să alerg de nebună(nu ca nebuna, pe motivul „pdesigur că sunt”). Și să mă reîndrăgostesc de el. din nou...

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragule, parsiva primavara ne asteapta, asa ca n-as astepta-o, alaturi de tine cu asa entuziasm..dar nu vreau sa-ti omor proaspat dobanditul optimism!



    Laura

    RăspundețiȘtergere
  4. ma gandeam ca ti-a trecut supararea...
    ma gandeam ca o sa imi accepti comentariul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca in nici un an nu am asteptat primavara cu atita nerabdare. Cuvintul magic pentru anotimpul asta pe anul 2010? Coloare. Cit mai multa :D.

    RăspundețiȘtergere
  6. faci din cel mai simplu lucru ceva special...asta inseamna sa-ti traiesti viata cu adevarat, la intensitate maxima!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!